Практичним психологом Сагай В.В., протягом 09.11.-13.11.2015р. провела анкетування серед учнів 9-11 класів «Вихід є!», а також консультації з учнями школи з приводу суїцидної поведінки серед дітей.
...
Читати далі »
|
04.11.2015 практичним психологом Сагай В.В. з вихованцями дитячого садка , було проведено корекційно-розвивальне заняття за програмою «Корекційні програми на допомогу практичному психологу ДНЗ»(О.Є.Марінушкіна,Ю.О.Замазій).Мета заняття: розвивати мислення, пам'ять, мовлення, увагу, уяву дітей, дрібну моторику рук. Діти протягом заняття активно працювали, малювали.
...
Читати далі »
|
15 квітня 2015 р. практичним психологом Сагай В.В. з учнями 11 класу була проведена групова консультація з метою: формувати у школярів емоційно-позитивне ставлення до ДПА, ЗНО, навички саморегуляції в напружених ситуаціях та здібності налагоджувати правильний тон спілкування з педагогами в іспитовій ситуації.
...
Читати далі »
|
З учнями 5 класу, практичним психологом Сагай В.В.04.02.2015р. була проведена година спілкування .
Мета: виховувати ціннісне ставлення до своєї родини, визначити роль батька та матері в житті кожної дитини.
Разом з дітьми обговорювали історію «Дві ягідки»,а також кожен учень малював родинне дерево.
Психолог Сагай В.В.
...
Читати далі »
|
11 грудня з учнями 5 класу практичний психолог Сагай В.В. провела вправу «Школа радості – це школа без конфліктів»
Де дітям запропонували створити власну школу. Учні з радістю почали працювати
- Дали назву школи, у кімнатах школи радості написали основні положення
...
Читати далі »
|
Агресія — це енергія подолання, боротьби, відстоювання своїх прав та інтересів. Ця сила необхідна дитині для того, щоб досягти своєї мети, протистояти перешкодам. Небажаною є не сама по собі агресія, а неприйнятні форми її прояву: звичка кричати, ображати, битися. Тому завданням виховання дитини є не усунення її агресії, а навчання адекватно проявляти свої негативні почуття: гнів, обурення, неприйняття. Саме тому, що дитина не вміє усвідомити й висловити протестні
...
Читати далі »
|
Практичним психологом Сагай В.В. в листопаді 2014р.заплановано з учнями 7-9 класів проведення ,дослідження акцентуацій характеру, та психологічних особливостей школярів(Басса-Дарки)
|
НА ДОПОМОГУ БАТЬКАМ
Поради батькам щодо роботи з гіперактивними дітьми
Гіперактивна дитина — це не просто постійний галас і метушня в домі, це й постійний страх за її життя і здоров'я. Немає такої щілини чи отвору, куди вона не сунула носа чи пальця, немає заборон, яких вона не порушувала б.
&
...
Читати далі »
|
Згідно річного плану у жовтні з учнями 1 класу проводиться тестування, на виявлення психологічного рівня готовності до школи. В тестуванні використовуються такі методики: Тест-рівня шкільної тривожності(Теммл, Доркі, Амен)
Дослідження шкільної мотивації тестом Лусканове, ”Скринінгова оцінка рівня шкільної мотивації ”Діагностика шкільної мотивації за Гінзбургом.
...
Читати далі »
|
З учнями 7-х класів 08.10.2014 н.р. було проведено анкетування, в якому психолог краще дізнався про дітей, про світ захоплення учнів, їх вподобання до шкільних предметів.
| |