Звіт про роботу
учнівського самоврядування
Ков’язького НВК Валківської районної ради Харківської області
за 2016 – 2017 н. р. за І семестр
Організація дитячого самоврядування в Ков’язькому НВК у 2016-2017 навчальному році планується відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу.
На засіданні шкільного учнівського самоврядування у вересні 2016 року був оновлений склад парламенту, президентом школи залишилася учениця 9 - Б класу Одокієнко Юлія, замісником президента стала учениця 9-А класу Куплевацька Анастасія.
Вищий орган учнівського самоврядування – парламент, що координує усі напрямки навчально – виховного процесу (його склад) :
- центр навчання і творчості – керівник центру ШЕВЧЕНКО СВІТЛАНА, члени центру – СЕМЕНЕНКО РОМАН, ВРЕМЕНКО ВІТАЛІЙ, БУРЯК ЛІЗА; центр дисципліни і порядку – керівник центру ТРОХИМЕНКО МАРІЯ, члени центру - НАЗАРЬКО ЮЛІЯ, ПЕРЕСАДА ОЛЕКСАНДР, КОЗИНЕЦЬ ЯНА;
- центр роботи з молодшими школярами – керівник центру САВЧЕНКО ТЕТЯНА, члени центру – НЕХАЙ АНЖЕЛА, ДЕРКАЧ АНАСТАСІЯ, БОЛТИНКОВА ЯНА;
- центр культури і відпочинку - керівник центру НАРІЖНИЙ БОГДАН, члени центру – КОСЕНКО ЮЛІЯ, БАЛАБАН БОГДАН, КОБА ІЛОНА;
- центр туризму і спорту – САЛАЩЕНКО ДМИТРО, члени центру - ТКАЧЕНКО АНАСТАСІЯ, ОФІЙ НАДІЯ, БРИЛЬ ДЕНИС;
- центр преси і інформації – керівник центру ЯНКОВСЬКА ЛЮДМИЛА, члени центру ЛОГОХА ВЛАДИСЛАВА, БРОНИЦЬКА АЛЬОНА, ОРТИНСЬКА ДАША
Парламент коригує діяльність Ради міністрів та співпрацює з клубом « Веселка» (5-11 класи), та клубом для молодших школярів «Котигорошко» (1 – 4 класи).
Клуб « Веселка» очолює президент - Наріжний Богдан, та міністри класних клубних об’єднань (їхній склад):
- Данильченко Дарія 5 клас - ККО « Лідер»;
- Барбалат Сергій 6 клас – ККО «Барвінок»;
- Панченко Альона 7 клас – ККО «Прометей»;
- Коба Ілона 8 клас – ККО «Дружба»;
- Куплевацька Анастасія 9 –А клас – ККО «Калинонька»;
- Бабенко Анастасія 9 – Б клас - ККО «Родослав»;
- Шевчено Світлана 11 клас – ККО « Чайка».
Клуб « Котигорошко» очолює президент - Палун Микита, та міністри класних клубних об’єднань (Їхній склад):
Сагай Вероніка 2 клас – ККО «Мальви»;
Коденко Вікторія 3 клас - ККО «Промінець»;
Боброва Анастасія 4 клас - ККО «Капітошка».
Оновлений склад і волонтерського штабу – його очолює
№
п\п
|
Прізвище, імя учня
|
Клас
|
Напрямок роботи
|
1
|
Захаров Олександр
|
11
|
Командир волонтерського загону
|
2
|
Принцевська Зінаїда
|
11
|
Замісник командира
Розповсюдження знань про права людини
|
3
|
Задніпрянський Богдан
Вокзальний Максим
|
6
|
Надання допомоги людям похилого віку
|
4
|
Попова Анастасія, Клочко Катерина
|
5
|
Профілактика негативних явищ серед дітей та молоді
|
5
|
Войтенко Даша,
Нехай Анжела
|
8
|
Організація незахищених категорій дітей та молоді.
|
6
|
Мазуріна Катя
|
9-Б
|
Підтримка молодших школярів, поширення знань про волонтерський рух
|
7
|
Онищенко Валерія
|
9-Б
|
Підтримка молодших школярів
|
8
|
Коденко Яна
|
8
|
Організація охорони навколишнього середовища
|
9
|
Войтенко Дарія
|
8
|
Допомога людям, які опинились в складних життєвих обставинах
|
10
|
Офій Надія, Ткаченко Анастасія
|
9-А
|
Участь у проведенні соціальних опитувань
|
11
|
Цибань Ірина,
Потикун Марія
|
7
|
Випуск газет і листівок
|
Також був затверджений план роботи шкільного самоврядування згідно якого ми працюємо протягом учбового 2016/2017 навчального року
Діяльність учнівського самоврядування за І семестр здійснювалася за чітко складеним планом. На засіданні вирішувались питання підготовки до свят, обговорення рейд перевірок, безпосередньо питання, пов’язані з роботою центрів
Парламент добре розуміє своє завдання та мету роботи в комісіях. Перш за все увага була акцентована на те, що потрібно згуртувати колектив.
Учні, які входять до складу парламенту, набули вже деякого досвіду в плануванні. Вміння планувати та організовувати роботу шкільного колективу показали: Одокієнко Юлія, Куплевацька Анастасія, Савченко Тетяна, Салащенко Дмитро.
Метою самоврядування є спільна колективна творча справа, яка об’єднує навколо себе максимальну кількість учасників, дає можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності і можливості. Робота центрів направлена саме в таке русло:
Центр навчання і творчості: сприяє організації взаємодопомоги у навчанні учнів, допомагає вчителям - у проведені предметних тижнів, олімпіад, конкурсів. До Дня Учителя було організовано і проведено день учнівського самоврядування. Члени центру здійснили рейди перевірки, щодо збереження підручників учнями школи.
Центр дисципліни і порядку здійснює організацію чергування учнів по школі, учні 8-11 класів здійснюють контроль за дисципліною, поведінкою учнів та відвідуванням уроків. Проводяться рейди-перевірки «Шкільна форма», «По дзвінку на уроки». Старший черговий звітує на загальношкільній лінійці для учнів 5-11 класів і передає чергування. Центр допомагає організовувати прибирання території пришкільного парку, території пам’ятника.
Центр роботи з молодшими школярами організовував дозвілля учнів на перервах : рухливі ігри, музичні перерви та фізкульт хвилинки. Члени центру брали участь у загальношкільних заходах, які проводилися у рамках діяльності клубу «Котигорошко», старт подорож – гри по місту «Веселад». Відкриті виховні заходи 1-4 класів: 4 клас – ККО «Капітошка» - Новий рік.
Центр спорту і туризму протягом навчального року пропагував серед учнів здоровий спосіб життя, залучав до участі у спортивних та туристичних змаганнях, які проводилися у школі. Своє уміння та навички учні добре показали і в районних змаганнях в різних видах спорту. Також брали активну участь у спортивно - хореографічному заході присвяченому «Молодь за здоровий спосіб життя», а особливо виступ агітбригади 9-А класу.
Центр культури і відпочинку активно працював протягом навчального року. Під керівництвом центру проводилися всі культурно – відпочивальні заходи в НВК, починаючи від першого дзвоника і закінчуючи Новим роком. Центр культури і відпочинку допомагав провести такі заходи:
- свято «Першого Дзвоника»;
- урочиста лінійка біля пам’ятника загиблих воїнів в смт. Ков’яги, присвячена визволенню с. Ков’ягивід немецько фашистських загарбників;
- конкурси тематичних букетів, малюнків на асфальті, присвячені визволенню сел. Ков’яги від німецько – фашистських загарбників;
- «День Учителя»;
- Заходи присвячені «Дню захисника вітчизни»;
- «Нумо, дівчата!» (Осінній бал);
- «Нумо, хлопці!»;
- Новорічні свята для учнів 1-4 кл., 5-7 кл., 8-11 кл.. та ін.
Центр преси та інформації : висвітлював всі події нашого закладу в газеті « Шкільне життя» один раз на місяць та оформлювали тематичні святкові газети, оголошення, оформляли проведення свят і концертів.
Також працює волонтерський штаб – який на протязі І семестру займався такими заходами: вітав мешканців нашого селища: з Днем визволення смт. Ков’яги від німецьких окупантів, з Днем Учителя. Проведено акцію «Червона стрічка». Зупинимо розповсюдження ВІЛ інфекції та СНІДу. Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення Акції «допоможи солдату земляку», благодійної акцій «Лист – воїну АТО». Нашими волонтерами ведеться збір інформації для шкільного музею.
Також на протязі І семестру 2016 – 2017 н. р. кожного тижня проводились тематичні та робочі лінійки. Тематичні були спрямовані на формування свідомої поведінки школярів, профілактику наркоманії, алкоголізму та тютюнопаління, запобігання нещасних випадків та попередження правопорушень, а також присвячувалися визначним подіям в житті суспільства.
Приділялося багато уваги організації дозвілля та відпочинку школярів у позаурочний час. Проводилися тематичні музичні вечори та різноманітні заходи
Самоврядування – це реальний безперервний процес залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа, не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.
Учнівське самоврядування в І семестрі 2016-2017 н. р. спрацювало на достатньому рівні, та ще є недоліки. Найголовніше завдання на наступний семестр полягає в тому, щоб робота учнівського самоврядування була направлена так, щоб від рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми до того рівня коли рішення, що приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.
Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.
Педагог – організатор О.В.Балабан
|