Звіт про роботу
учнівського самоврядування
Ков’язького НВК Валківської районної ради Харківської області
за 2017-2018 н. р.
Організація дитячого самоврядування в Ков’язькому НВК у І семестрі 2017-2018 н. р. планується відповідно до нормативно-правової бази, зазначеної в державних документах, згідно з планом роботи навчального закладу.
На засіданні шкільного учнівського самоврядування у вересні 2017 року був оновлений склад парламенту, президентом школи обрали ученицю 10 класу Сокольвяк Катерину, заступником президента школи стала учениця 9 класу Лупа Валерія.
Вищий орган учнівського самоврядування – парламент, що координує усі напрямки навчально – виховного процесу (його склад) :
центр навчання і творчості – керівник центру Янковська Людмила, члени центру – Глечковська Юлія, Ортинська Дар’я;
центр дисципліни і порядку – керівник центру Костіцина Валерія, члени центру - Шатравка Аліна, Школьник Владислав;
центр роботи з молодшими школярами – керівник центру Войтенко Дар’я, члени центру – Нехай Анжела, Шевченко Альона;
центр культури і відпочинку – керівник центру Коденко Яна, члени центру – Деркач Анастасія, Савченко Тетяна;
центр туризму і спорту – Салащенко Дмитро, члени центру – Коваль Віталій, Семененко Роман;
центр преси і інформації – керівник центру Цибань Ірина, члени центру – Коба Ілона, Данильченко Дар’я.
Парламент коригує діяльність Ради міністрів та співпрацює з клубом «Веселка» (5-10 класи), та клубом для молодших школярів «Котигорошко» (1 – 4 класи).
Клуб «Веселка» очолює президент – Панченко Альона та міністри класних клубних об’єднань. Їх склад:
Боброва Анастасія, 5 клас – ККО «Лідер»;
Данильченко Дар’я, 6 клас – ККО «Барвінок»;
Савченко Тетяна, 7 клас – ККО «Прометей»;
Глечковська Юлія, 8 клас – ККО «Дружба»;
Коба Ілона, 9 клас – ККО «Ровесник»;
Шатравка Аліна, 10 клас – ККО «Калинонька».
Клуб «Котигорошко» очолює президент – Фомічов Ілля та міністри класних клубних об’єднань. Їх склад:
Бабенко Максим,1 клас – ККО «Капітошка»
Боцула Анастасія, 2-а клас – ККО «Мальви»;
Конєв Єгор, 2-б клас – ККО «Сонечко»;
Сагай Вероніка, 3 – клас – ККО «Ромашка»;
Карпова Оксана, 4 – клас – ККО «Промінець».
Оновлений склад і волонтерського штабу – його очолює Школьник Владислав, учень 10 класу.
№
п/п
Прізвище, ім’я учня
Клас
Напрямок роботи
1
Школьник Владислав
10
Командир волонтерського загону
2
Нехай Анжела
9
Заступник командира
Розповсюдження знань про права людини
3
Назарько Богдан
9
Надання допомоги людям похилого віку
4
Яковлєв Богдан
9
Профілактика негативних явищ серед дітей та молоді
5
Литовка Вікторія
8
Організація незахищених категорій дітей та молоді
6
Камишан Вадим
8
Підтримка молодших школярів, поширення знань про волонтерський рух
7
Мороз Катерина
8
Організація охорони навколишнього середовища
8
Потикун Марія
8
Допомога людям, які опинились в складних життєвих обставинах
9
Савченко Тетяна
7
Участь у проведенні соціальних опитувань
10
Кедиш Аліна
7
Випуск газет і листівок
Також був затверджений план роботи шкільного самоврядування, згідно з яким працює учнівське самоврядування протягом 2017/2018 навчального року.
Діяльність учнівського самоврядування впродовж І семестру 2017/2018 н. р. здійснювалася за чітко складеним планом. На засіданні вирішувались питання підготовки до свят, обговорення рейд-перевірок, безпосередньо питання, пов’язані з роботою центрів.
Парламент добре розуміє своє завдання та мету роботи в комісіях. Перш за все, увага була акцентована на те, що потрібно згуртувати колектив.
Учні, які входять до складу парламенту, набули вже деякого досвіду в плануванні. Вміння планувати та організовувати роботу шкільного колективу показали такі учні, як: Сокольвяк Катерина, Лупа Валерія, Семененко Роман, Салащенко Дмитро.
Метою самоврядування є спільна колективна творча справа, яка об’єднує навколо себе максимальну кількість учасників, дає можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності і можливості. Робота центрів направлена саме в таке русло:
Центр навчання і творчості: сприяє організації взаємодопомоги у навчанні учнів, допомагає вчителям у проведені предметних тижнів, олімпіад, конкурсів. До Дня Учителя було організовано і проведено день учнівського самоврядування. Члени центру здійснили рейди-перевірки щодо збереження підручників учнями школи. ПДопомагав у проведенні та підготовці свята зустрічі випускників , до Дня 8 березня та свята 9 травня
Центр дисципліни і порядку здійснює організацію чергування учнів по школі: учні 8-11 класів здійснюють контроль за дисципліною, поведінкою учнів та відвідуванням уроків. Проводяться рейди-перевірки «Шкільна форма», «По дзвінку на уроки». Старший черговий звітує на загальношкільній лінійці для учнів 5-10 класів і передає чергування наступному класові. Центр допомагає організовувати прибирання території пришкільного парку та прилеглої території до школи, території пам’ятника. Проведено рейд-перевірки «Шкільна форма» (24 січня) 2018 результати оголошені на загальношкільній лінійці.
Центр роботи з молодшими школярами організовував дозвілля учнів на перервах: рухливі ігри, музичні перерви та фізкульт хвилинки. Члени центру брали участь у загальношкільних заходах, які проводилися у рамках діяльності клубу «Котигорошко». Центр розпочав свою роботу із заходу «Старт подорожі – гри по місту «Веселад». Відкритий виховний захід для учнів1-4 класів підготував ККО «Ромашка» (3 клас) до свята Святого Миколая. В ІІ семестрі проведено «Родинне свято» для учнів 1-4 класів 03.02.2018. Свято для мам «Твоя посмішка найтепліша» 13.03. 2018. Закриття гри-подорожі по місту «Веселад»15.05.2018.
Центр спорту і туризму протягом І семестру 2017-2018 н. р. пропагував серед учнів здоровий спосіб життя, залучав до участі у спортивних та туристичних змаганнях, які проводилися у школі. Своє уміння та навички учні добре показали і в районних змаганнях з різних видів спорту. Також брали активну участь у спортивно – хореографічному заході «Молодь за здоровий спосіб життя». Проведено «Веселі старти» (квітень 2018)
Центр культури і відпочинку протягом І семестру 2017-2018 навчального року працював активно. Під керівництвом центру проводилися всі культурно-відпочивальні заходи в Ков’язькому НВК, починаючи від першого дзвоника і закінчуючи Новим роком. Центр культури і відпочинку допомагав провести такі заходи:
свято «Першого Дзвоника»;
урочиста лінійка біля пам’ятника загиблих воїнів у смт. Ков’яги, присвячена визволенню с. Ков’яги від немецько-фашистських загарбників;
конкурси тематичних букетів, присвячені визволенню с. Ков’яги від німецько – фашистських загарбників;
«День Учителя»;
Заходи до Дня захисника Вітчизни;
«Осінні мотиви» (Осінній бал);
«Козацькі розваги»;
Свято Святого Миколая;
Новорічні свята для учнів 1-4 кл., 5-10 кл.
Свято 8 березня
Участь у проведенні тижня книги
Урочисту лінійку біля пам’ятника до Дня 9 травня
Свято останнього дзвоника
Випускний вечір учнів 9 класу
Центр преси та інформації: висвітлював всі події нашого закладу в газеті «Шкільне життя» один раз на місяць та оформлювали тематичні святкові газети, оголошення, оформляли проведення свят і концертів. У ІІ семестрі випускали листівку «Голос чергового», оформляли плакати до Дня Чорнобильської трагедії
Також працює волонтерський штаб, який упродовж навчального року займався такими справами: вітав мешканців нашого селища з Днем визволення смт. Ков’яги від немецько-фашистських загарбників, з Днем Учителя. Дитяче самоврядування було ініціатором та організатором проведення акції «Допоможи солдату земляку», благодійної акцій «Листівка – воїну АТО», акції «Зроби оберіг для учасників АТО». Нашими волонтерами ведеться збір інформації для шкільного музею.
Також протягом І семестру 2017-2018 н. р. кожного тижня проводились тематичні та робочі лінійки. Тематичні лінійки були спрямовані на формування свідомої поведінки школярів, профілактику наркоманії, алкоголізму та тютюнопаління, запобігання нещасних випадків та попередження правопорушень, а також присвячувалися визначним подіям в житті суспільства.
В ІІ семестрі члени волонтерського штабу збирали матеріал про звільнення селища Ков’яги від німецьких загарбників. Школьник В. який є членом гуртка історичне краєзнавство написав дослідницьку роботу «Селище Ков’яги в роки Другої Світової війни». 7 травня 2018 волонтери відвідали ветерана ВВВ учасника бойових дій Ганзія Миколу Олексійовича З 74-ю річницею визволення селища від німецько-фашистських загарбників учні закладу Ков’язького НВК привітали Ганзія Миколу Олексійовича, завітавши до оселі ветерана другої світової війни.
У березні 1943 році Микола Олексійович добровольцем пішов на війну , потрапивши до 69 -ї армії, 375 стрєлкову девізію. 23 серпня брав участь у визволенні м. Харкова, за що йому була висунута подяка від Верховного Головнокомандуючого. Під час війни М.О. отримав два поранення: перше поранення - 28 серпня 1943 року, сковзне кульове поранення лівої половини грудної клітки закритим пневмотарисом, 2 квітня 1944 року він отримав друге кульове поранення у праве плече.
У 1944 був демобілізований з кордону Західної України та Угорщини.
Ганзій Микола Олексійович був нагороджений більше ніж 30 нагородами, з них:
Орден за мужність
· Орден Вітчизняної війни
· Орден за перемогу над фашизмом
Орден Червоної зірки
У цьому році ветерану Другої світової війни виповнюється 95 років. Побажаємо йому здоров’я та щастя.
Приділялося багато уваги організації дозвілля та відпочинку школярів у позаурочний час. Проводилися тематичні музичні вечори та різноманітні заходи.
Самоврядування – це реальний безперервний процес залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа, не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.
Учнівське самоврядування в І семестрі 2017-2018 н. р. працювало на достатньому рівні, діти відповідально відносились до поставленої мети.
Найголовніше завдання на наступний семестр полягає в тому, щоб робота учнівського самоврядування була направлена на те, щоб від рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми, до того рівня, коли рішення приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.
Треба дозволяти дітям проявляти ініціативу, дати їм можливість відповідати за організовану справу, а дорослим лише допомагати у поставленій меті, так діти будуть формувати навички самостійної роботи та відповідати за свої дії.
Педагог – організатор Гаман С.О.
|