Субота, 26.09.2020, 23:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Ков'язький навчально-виховний комплекс
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад)
Валківської районної ради Харківської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2018 » Липень » 17 » Звіт директора за показниками Класифікатора за І півріччя 2018 року
21:52
Звіт директора за показниками Класифікатора за І півріччя 2018 року

Звіт
директора Ков’язького навчально-виховного комплексу
(загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів –дошкільного начального закладу)
Валківської районної ради Харківської області
про надходження звернень громадян за показниками Класифікатора
за І півріччя 2018 року


Адміністрацією Ков’язького навчально-виховного комплексу (загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів –дошкільного начального закладу)
Валківської районної ради Харківської області робота щодо розгляду звернень громадян проводилася у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», зокрема, щодо недопущення неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень  іншим органам, викоренення практики визначення заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.
Аналізуючи звернення за характеристикою звернень маємо такі дані:
-    за формою надходження: у ІІ півріччі 2017 року – 35 звернень,  у І півріччі 2018 - 16.  В основному це звернення на особистому прийомі;
-    за ознакою надходження: у ІІ півріччі 2017 року – 35, у І півріччі 2018 - 16.   Це звернення первинні.
-    за видами: домінують заяви, скарг немає.
-    за статтю авторів звернень: переважають автори жіночої статі: у ІІ півріччі 2017 р.  – 33 звернень від жіночої статі, 2 звернення від чоловічої статі,  у І півріччі 2018 – 1 звернення від чоловічої статі, 15 звернень від жіночої статі.  
-    за суб’єктом: індивідуальні звернення –35, колективне звернення - 0;
-    за типом: заяви;
-    за категоріями авторів звернень: у ІІ півріччі 2017 р. – 28 звернень від інших категорій громадян, 4 звернень від категорії «багатодітна сім’я », 3 звернень – від категорії «одинока мати»; у І півріччі 2018 –16 звернень від «інші категорії».
-    за соціальним станом: у ІІ півріччі 2017 року – 12 – працівники бюджетної сфери, 1 – військовослужбовець, 22 – інші; у І півріччі 2018 – 12 звернень від категорії «інші», 4 звернень – працівники бюджетної сфери.
-    
Усі звернення, що надійшли до навчально-виховного комплексу були вчасно розглянуті у ІІ півріччі 2017 року із 35 звернень – 26 вирішено позитивно, 9 – надано роз’яснення, у  І півріччі 2018 року – 14 звернень вирішено позитивно, 2 – надано роз’яснення.
За змістом надходять звернення: щодо питання освіти –0; щодо питання праці та зарплати – 2; щодо влаштування дітей у заклад – 7; щодо підтвердження навчання (інше) – 3; щодо питання охорони здоров’я – 1; щодо морально – етичного клімату у колективах закладу – 0,  щодо соціального захисту – 0, інше – 3.


Назва розділу    
Індекс    
Характеристика звернень     І
Півріччя 2018    ІІ
півріччя
2017
1. За формою надходження    1.1.    Поштою    -    -
    1.2.    На особистому прийомі    16    35
    1.3.    Через уповноважену особу    -    -
    1.4.    Через орган влади    -    -
    1.5.    Через засоби масової інформації    -    -
    1.6.    Від інших органів, установ, організацій    -    -
2. За ознакою надходження    2.1.    Первинне    16    35
    2.2.    Повторне    -    -
           2.3.    Дублетне    -    -
    2.4.    Неодноразове    -    -
    2.5.    Масове    -    -
3. За видами    3.1.    Пропозиція (зауваження)    -    -
    3.2.    Заява (клопотання)    16    20
    3.3.    Скарга    -    -
4. За статтю авторів звернень    4.1.    Чоловіча    2    2
    4.2.    Жіноча    14    33
5. За суб’єктом    5.1.    Індивідуальне    16    35
    5.2.    Колективне    -    -
    5.3.    Анонімне    -    -
6. За типом    6.1.    Телеграма    -    -
    6.2.    Лист    16    35
    6.3.    Усне    -    -
7. За категоріями авторів звернень    7.1.    Учасник війни    -    -
    7.2.    Дитина війни    -    -
    7.3.    Інвалід Великої Вітчизняної війни    -    -
    7.4.    Інвалід війни    -    -
    7.5.    Учасник бойових дій    -    -
    7.6.    Ветеран праці    -    -
    7.7.    Інвалід І групи    -    -
    7.8.    Інвалід ІІ групи    -    -
    7.9.    Інвалід ІІІ групи    -    -
    7.10.    Дитина-інвалід    -    -
    7.11.    Одинока мати    -    3
    7.12.    Мати-героїня    -    -
    7.13.    Багатодітна сім’я    -    4
    7.14.    Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи    -    -
    7.15.    Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС    -    -
    7.16.    Герой України    -    -
    7.17.    Герой Радянського Союзу    -    -
    7.18.    Герой Соціалістичної Праці    -    -
    7.19.    Дитина    -    -
    7.20.    Інші категорії    16    28
8. За соціальним станом авторів звернень    8.1.    Пенсіонер    -    -
    8.2.    Робітник    -    -
    8.3.    Селянин    -    -
    8.4.    Працівник бюджетної сфери    4    12
    8.5.    Державний службовець    -    -
    8.6.    Військовослужбовець    -    1
    8.7.    Підприємець    -    -
    8.8.    Безробітний    2    -
    8.9.    Учень, студент    -    -
    8.10.    Служитель релігійної організації     -    -
    8.11.    Особа, що позбавлена волі; особа, воля якої обмежена    -    -
    8.12.    Інші    12    22
 9. За результатами розгляду    9.1.    Вирішено позитивно    14    26
    9.2.    Відмовлено у задоволенні    -    -
    9.3.    Дано роз’яснення    2    9
    9.4.    Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»    -    -
    9.5.    Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»     -    -
    9.6.    Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»    -    -

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян


Індекси    
Зміст питання    І
квартал
2018    ІІ
півріччя
2017
150     Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
    0    -
150.1    Влаштування дітей в навчальні заклади
    7    22
150.2      Соціальний захист педагогічних працівників (вирішення житлових питань, пільги вчителям, виконання ст.57 Закону України «Про освіту» 
    -    -
150.3    Праця і зарплата (питання призначення, звільнення, надання матеріальної допомоги, працевлаштування та ін.)
    2    3
150.4     Охорона здоров’я
    1    -
150.5    Морально-етичний клімат у колективах навчальних закладів
    -    2
150.6    Поліпшення матеріально-технічної бази. Ремонт навчальних закладів.
    -    -
150.7    Поповнення документів про освіту
    -    -
150.8    Надання архівних довідок, роз’яснень
    3    2
150.9    Інше
    3    6


Директор                                                            Н.Г.Шаповал
 

Категорія: Звіт директора | Переглядів: 118 | Додав: Вадим | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz