Педагогічний колектив НВК проводить роботу зі збереження та розвитку шкільної мережі. На початок 2015/2016 н. р. в закладі було відкрито 12 класів, із них 1-4-х класів - 4 класи, 5-9-х класів - 7 класів, 10-11-х класів - 2 класи. Мова навчання - українська. Станом на 05.09 кількість учнів становила 241 особа. Середня наповнюваність учнів у класах становить -20, учнів, що значно менше з попередніми роками.
Стан шкільної мережі
Шкільна мережа
|
2011/2012
|
2012/2013
|
2013/2014
|
2014/2015
|
2015/2016
|
Кількість класів на початок навчального року
|
14
|
13
|
12
|
12
|
12
|
Кількість учнів на початок навчального року
|
261
|
246
|
251
|
259
|
241
|
Середня наповнюваність
|
18,6
|
19
|
21
|
22
|
20
|
Охоплення профільним навчанням
|
10 кл.
|
11кл.
|
11 кл.
|
10-11 кл.
|
11 кл.
|
Організація індивідуального навчання
|
2
|
1
|
2
|
2
|
1
|
Рух учнів 2015/2016 н. р .
Учнів за мережею
на 05.09
|
Прибуло учнів
|
Усього вибуло учнів
|
Місце вибуття
|
|
Випущено
із 9-, 11-х класів
|
По Валківському району
|
По Харківській області
|
По Україні
|
За межі України
( у межах СНД )
|
За межі СНД
|
Інші причини
|
Учнів за мережею на кінець н. р.
|
241
|
35
|
34
|
0, 20
|
0
|
32
|
0
|
2
|
0
|
0
|
220
|
З метою реалізації творчих здібностей учнів у позаурочний час працювало 6 гуртків (минулого року 6): «Велосипедний туризм» (Макаренко В.М.), «Юний стрілець», «Спортивне орієнтування» «Пішохідний туризм», (Приходько М.М.), «Історичне краєзнавство» (Гаман С.О.)(ЦТКЕУМ), “Хореографічний” (Звоновська С.Л.). Також була організована робота12 груп додаткових занять із різних предметів по 1 годині в тиждень як позакласна робота.
Показник охоплення дітей гуртками складав 97 % (минулого року - 95%).
Сучасний стандарт гуманітарної освіти потребує індивідуальної форми навчання. У навчальному закладі створено умови для здобуття освіти за індивідуальними навчальними планами та програмами. За два останні роки була 1 дитина, яка не змогла відвідувати заклад, вона була охоплена індивідуальним навчанням вдома.
Індивідуальне навчання здійснювали за індивідуальними навчальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, її здібностей і потреб.
У школі протягом кількох років діє єдина загальноосвітня система обліку відвідування учнями занять.
Слід зазначити, що в результаті цілеспрямованої роботи класних керівників та адміністрації НВК вдалося знизити кількість уроків пропущених без поважних причин.
Колективом школи вжито заходів щодо збереження контингенту учнів:
- контроль за відвідуванням занять;
- індивідуальна робота з учнями та батьками;
- робота ради профілактики тощо.
|