Понеділок, 28.09.2020, 08:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Ков'язький навчально-виховний комплекс
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад)
Валківської районної ради Харківської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Червень » 6 » ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 27.05.2016 №5
13:37
ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 27.05.2016 №5

Ков’язький навчально-виховний комплекс

загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Валківської районної ради Харківської області

 

ПРОТОКОЛ

засідання педагогічної ради

від 27.05.2016 №5

 

Голова: Ю.О.Данильченко

Секретар: В.В.Володіна

Запрошені: немає.

Присутні: 23 особи (список додається).

 

Порядок денний:

 

1. Про перевід учнів1-4,5-8,10 класів до наступних класів (Н.Г.Шаповал).

2. Про нагородження учнів 2 -8,10 класів Похвальними листами “ За високі досягнення у навчанні»  та учнів 11 класу грамотою «За особливі досягнення у навчанні»  (Ю.О.Данильченко).

3. Про результати ДПА у 4, 11 класах (Ю.О.Данильченко).

4. Про допуск учнів 9  класу до ДПА та звільнення від ДПА учнів 9 класу (Ю.О.Данильченко).

5. Про випуск учнів 11 класу з навчально-виховного комплекс (Н.Г.Шаповал).

6. Про стан харчування дітей (Т.П.Гончаренко).

7.Про допрофільне навчання учнів 8 класу та профільне навчання учнів 10 класу (Ю.О.Данильченко).

8. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад (Н.Г.Шаповал).

 

1 СЛУХАЛИ:

Шаповал Н.Г.– директора, яка ознайомила присутніх з питанням «Про перевід учнів1-4,5-8,10 класів до наступних класів», яка повідомила, що відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 157/26602, наказів Міністерства освіти і науки України від 16.09.2015 № 940 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році», від 08.10.2015 № 1050 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року № 940»,  від 08.02.2016 № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 22.05.2015 № 1/9-253 «Про структуру 2015/2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369, Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.03.2015 № 306, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 31.03.2015 за № 354/26799, наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 07.04.2016 № 137 № «Про порядок організованого закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності Харківської області», наказу відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 14.04.2016  № 104 «Про порядок організованого закінчення 2015/2016  навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Валківського району», наказу по закладу від 19.04.2016 №60 «Про порядок організованого закінчення 2015/2016  навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітнього навчального закладу», наказу по закладу від 25.05.2016 № 86 «Про випуск з навчально-виховного комплексу учнів 11 класу 2015/2016 навчального року та видачу атестатів про повну загальну середню освіту»,  з метою створення належних умов у загальноосвітньому закладі, що забезпечать безумовне дотримання порядку закінчення 2015/2016 навчального року, установленого нормативно-правовими документами, результатів річного оцінювання та результатів ДПА, відповідно до рішення педагогічної ради від 27.05.2016, протокол №5, переведено до наступних класів 211 учнів (наказ від 27.05.2016 №17-у).

 

ВИСТУПИЛИ: класоводи і класні керівники зі звітами про закінчення 2015-2016 навчального року (звіти додаються).

УХВАЛИЛИ:

  1. Перевести до другого  класу таких учнів:
  1. Бандуріну Софію Георгіївну
  2. Бережного Артема Валентиновича
  3. Блинчикову Ярославу Олегівнну
  4. Бондаренка Олексія Володимировича
  5. Бурмеху Альону Володимирівну
  6. Войтенка Богдана Анатолійовича
  7. Деркача Богдана Олександровича
  8. Дмітрієва Дмитра Дмитровича
  9. Дорохова Ярослава Сергійовича
  10. Лозка Вадима Олеговича
  11. Макаренко Валерію Олександрівну
  12.  Манжелія Артема Володимировича
  13. Нагайцеву Анастасію віталіївну
  14. Парфенова Данила Віталійовича
  15. Половик Вероніку Віталіївну
  16. Половика Іллю Олексійовича
  17. Сагай Вероніку Анатоліївну
  18. Стельмащук Ксенію Сергіївну
  19. Стецюру Назара Станіславовича
  20. Фомічова Іллю Романовича

2. Перевести до третього класу таких учнів:

  1. Базюка Дениса Андрійовича
  2. Верещак Анастасію Романівну
  3. Ворошева Святослава Святославовича
  4. Карпову Оксану Максимівну
  5. Коваль Поліну Сергіївну
  6. Коденко Вікторію Сергіївну
  7. Костенка Дениса Олександровича
  8. Кузікову Олену Сергіївну
  9. Мазуріну Ірину Сергіївну
  10. Майданнікову Яну Миколаївну
  11. Наумовича Олега В’ячеславовича
  12. Нестеренко Юлію Олександрівну
  13. Овчаренко Дар’ю Сергіївну
  14. Ортинського Даніїла Олександровича
  15. Романенко Софію Дмитрівну
  16. Савченка Максима Вячеславовича
  17. Сердюка Дениса Михайловича
  18. Соболєва Максима Олеговича
  19. Томановську Поліну Вадимівну
  20. Тращинського Дмитра Ігоровича
  21. Царьову Алевтину Андріївну
  22. Шнайдера Олега Павловича

3. Перевести до четвертого класу таких учнів:

  1. Байрачну Вероніку Юріївну
  1. Білоконя Руслана Геннадійовича
  1. Боброву Анастасію Романівну
  1. Боцулу Ростислава Віталійовича
  1. Вечерко Каріну Євгенівну
  1. Вокзальну Аліну Віталіївну
  1. Головко Дар’ю Олександрівну
  2. Доценко Валерію Сергіївну
  1. Карпова Романа Максимовича
  1. Клюєву Карину Рамазовну
  1. Коваля Владислава Івановича
  1. Колотило Єлизавету Василівну
  2. Любащенка Богдана Романовича
  1. Майкова Богдана Геннадійовича
  1. Макаренко Таїсію Ігорівну
  1. Манжелія Артема Максимовича
  1. Мяснікову Дар’ю Сергіївну
  1. Насруллаєву Юлію Миколаївну
  1. Нехая Ярослава Сергійовича
  1. Офій Альону Олексіївну
  1. Палуна Микиту Сергійовича
  1. Позднякова Сергія Олеговича

 

  1. Снесарь Євгенію Романівну
  1. Сухарєва Володимира Сергійовича
  1. Телелейка Григорія Васильовича
  1. Тіщенка Данила Романовича
  1. Фарманян Олесю Андріївну
  1. Флячинську Катерину Віталіївну

 

  1. Фомічова Данила Васильовича

 

  1. Шатравку Вероніку Віталіївну

 

4. Перевести до п'ятого  класу таких учнів:

  1. Азізбекян Альбіну Арманівну
  2. Балабана Богдана Сергійовича
  3. Босенка Максима Миколайовича
  4. Бриля Дениса Михайловича
  5. Данильченко Дарію Юріївну
  6. Денисенко Анастасію Олександрівну
  7. Кисельову Вікторію Олексіївну
  8. Клочко Катерину Олександрівну
  9. Козинець Яну Сергіївну
  10. Костенко Анастасію Олександрівну
  11.  Лобас Катерину Юріївну
  12.  Логоху Дар'ю Миколаївну
  13.  Мосолова Максима Вадимовича
  14.  Пересаду Ірину Сергіївну
  15.  Половик Вікторію Віталіївну
  16.  Половика Вячеслава Олексійовича
  17.  Попову Анастасію Олександрівну
  18.  Салащенка Іллю Юрійовича
  19.  Салащенка Миколу Юрійовича
  20.  Сергієнка Давида Олександровича
  21.  Степаненка Ростислава Віталійовича
  22.  Супруна Владислава Вікторовича
  23.  Хащину Вероніку Вікторівну
  24.  Чернікову Анастасію Олександрівну

5. Перевести до шостого класу таких учнів:

  1. Барбалата Сергія Миколайовича
  2. Бондаря Максима Олексійовича
  3. Брюхович Марію Володимирівну
  4. Войтенка Вадима Олексійовича
  5. Вокзальну Марію Андріївну
  6. Вокзального Максима Віталійовича
  7. Временка Віталія Сергійовича
  8. Деветьярову Софію Олександрівну
  9. Дмітрієва Дениса Дмитровича
  10. Задніпрянського Богдана Сергійовича
  11. Кедеш Аліну Сергіївну
  12. Косюк Софію Сергіївну
  13. Котковця Дениса Олександровича
  14. Кузікова Дмитра Сергійовича
  15. Логоху Богдана Юрійовича
  16. Логоху Владислава Сергійовича
  17. Набойченка Максима Олеговича
  18. Ортинську Віру Олександрівну
  19. Офія Дмитра Станіславовича
  20. Перепелицю Дмитра Вікторовича
  21. Пересаду Олександра Олександровича
  22.  Присяжнюк Дар’ю Миколаївну
  23. Репко Марію Віталіївну
  24. Савченко Тетяну Сергіївну
  25. Салащенка Євгенія Станіславовича
  26. Салащенка Миколу Миколайовича
  27. Симоненко Катерину Олександрівну
  28. Удовиченка Руслана Андрійовича

6. Перевести до сьомого класу таких учнів:

  1. Азарову Аліну Андріївну
  2. Бабенка Руслана Станіславовича
  3. Бердника Андрія Андрійовича
  4. Бердника Антона Андрійовича
  5. Більського Владислава Андрійовича
  6. Блинчикову Анастасію Олегівну
  7. Болтенкову Яну Миколаївну
  8. Глечковську Юлію Сергіївну
  9. Голосняка Антона Олеговича
  10. Кухаря Микиту Олексійовича
  11. Литовку Вікторію Володимирівну
  12. Мороз Катерину Юріївну
  13. Назарко Юлію Андріївну
  14. Ортинського Богдана Олександровича
  15. Панченко Альону Олександрівну
  16. Потикун Марію Сергіївну
  17. Роженко Юлію Олександрівну
  18. Савченка Владислава Вячеславовича
  19. Семененка Романа Сергійовича
  20. Степаненка Дмитра Миколайовича
  21. Степаненко Оксану Сергіївну
  22. Супруна Данила Сергійовича
  23. Сухарєва Володимира Вікторовича
  24. Цибань Ірину Андріївну
  25. Чернишенка Сергія Борисовича

7. Перевести до восьмого класу таких учнів:

  1. Войтенко Дар’ю Анатоліївну
  2. Деркач Анастасію Олександрівну
  3. Кобу Ілону Олександрівну
  4. Коденко Яну Сергіївну
  5. Костенко Анастасію Миколаївну
  6. Костирка Назара Сергійовича
  7. Костіцину Валерію Віталіївну
  8. Куртяк Світлану Іванівну
  9. Лобаса Артема Юрійовича
  10.  Логоху Яну Володимирівну
  11.  Лойка Дениса Костянтиновича
  12.  Лупу Валерію Олександрівну
  13.  Ляхова Максима Олександровича
  14.  Нехай Анжелу Віталіївну
  15.  Салащенка Дмитра Валерійовича
  16.  Трохименко Марію Олександрівну
  17.  Шевченко Альону Василівну
  18.  Яковлєва Антона Сергійовича
  19.  Яковлєва Богдана Сергійовича

8. Перевести до дев’ятого «А»  класу таких учнів:

  1. Буряк Єлизавету Олександрівну
  2. Клюєва Олександра Юхимовича
  3. Коваля Віталія Миколайовича
  4. Косенко Юлію Валеріївну
  5. Крутія Дмитра Романовича
  6. Куплевацьку Анастасію Миколаївну
  7. Лутаєву Елеонору Олегівну
  8. Офій Надію Сергіївну
  9. Офій Поліну Сергіївну
  10.  Плужник Софію Олександрівну
  11.  Половика Руслана Олексійовича
  12.  Потикуна Дениса Сергійовича
  13.  Романенко Наталію Олександрівну
  14.  Сагхрушні Богдана Юнесовича
  15.  Салащенко Валерію Анатоліївну
  16.  Салащенка Павла Юрійовича
  17.  Суровикіна Вячеслава Миколайовича
  18.  Ткаченко Анастасію Олександрівну

9. Перевести до дев’ятого «Б»  класу таких учнів:

  1.  Бабенко Анастасію Станіславівну
  2. Бурду Олександру Олександрівну
  3. Василенко Катерину Олександрівну
  4. Воловика Сергія Сергійовича
  5.  Гамана Сергія Олеговича
  6.  Ляхова Олександра Андрійовича
  7.  Мазуріну Катерину Сергіївну
  8.  Наріжного Богдана Олександровича

 

  1.  Одокієнко Юлію Ігорівну
  2.  Онищенко Валерію Олександрівну
  3. Ортинську Дар’ю Олександрівну
  4. Сокольвяк Катерину Юріївну
  5.  Шатравку Аліну Віталіївну
  6.  Школьника Владислава Андрійовича
  7.  Шнайдера Віталія Богдановича
  8.  Янковську Людмилу Володимирівну

10. Перевести до одинадцятого класу таких учнів:

  1. Ананьєва Олександра Володимировича
  2. Броницьку Альону Олександрівну
  3. Бугайова Андрія Петровича
  4. Захарова Олександра Олександровича
  5. Котляра Вадима Віталійовича
  6. Логоху Валерію Вікторівну
  7. Логоху Владиславу Вікторівну
  8. Принцевську Зінаїду Сергіївну
  9. Шевченко Світлану Олександрівну

11. Заступнику директора з навчально-виховної роботи, Данильченко Ю.О., діловоду закладу,  Глазуновій Ю.В.:

11.1. Внести відповідні записи до алфавітної книги.

29.08 – 31.08.2016

11.2. Внести зміни до бази даних учнівського контингенту закладу.

12. Класним керівникам 2 – 8, 10 класів зробити записи про переведення учнів до  наступних класів у класних журналах.

                                         27.05.2016

13. Контроль за виконанням наказу  від 27.05.2016 №17-у покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи, Данильченко Ю.О.

 

 

2 СЛУХАЛИ:

Данильченко Ю.О. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з питанням «Про нагородження учнів 5 -8,10 класів Похвальними листами “ За високі досягнення у навчанні»,  що відповідно до вимог Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні» та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» та за результатами річного оцінювання  нагородженню підлягають учні закладу в кількості 12 осіб учнів 2-4, 6 та 8-а класу та 6 учнів 11 класу.

 

УХВАЛИЛИ:

2.1. Нагородити учнів 2-4, 6, 8-а класів похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»: 

1.Коденко Вікторія – 2 кл

2. Боброва Анастасія – 3 кл.

3. Доценко Валерія – 3 кл

4. Макаренко Таїсія – 3 кл.

5. Офій Альона – 3 кл

6. Хащина Вероніка – 4 кл

7. Кисельова Вікторія – 4 кл

8. Чернікова Анастасія – 4 кл

9. Більський Владислава – 6 кл

10. Куплевацька Анастасія – 8 – А кл

11. Палун Микита – 3 кл

12. Тіщенко Данило – 3 кл

 

2.2. Нагородити учнів 11 класу грамотою «За особливі досягнення у навчанні»:

  1. Гладких Альону
  2. Коденка  Дмитра
  3. Кондратенка Олександра
  4. Гончаренка Владислава
  5. Манжелія Леоніда
  6. Прищепу Катерину

27.05.2016

3 СЛУХАЛИ:

Данильченко Ю.О. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з питанням «Про результати ДПА у 4, 11 класах». Відповідно до наказу по закладу від 19.04.2016 №60 «Про порядок організованого закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11 - х класів закладу», проведено ДПА учнів 4 та 11 класів. Результати подано в таблицях  (додаються до матеріалів педради).

 

ВИСТУПИЛИ:

Гаман С.О., голова ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу предметів, яка внесла пропозицію проаналізувати результати ДПА учнів 4, 11 класів та розглянути на засіданнях ШМО.

 

УХВАЛИЛИ:

3.1. Проаналізувати результати ДПА учнів 4, 11 класів та розглянути на засіданнях ШМО.

До 31.05.2016

4 СЛУХАЛИ:

Данильченко Ю.О. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з питанням «Про допуск учнів 9 класу до ДПА», а саме, що відповідно до наказів від 19.04.2016 №60 «Про порядок організованого закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11 – х, від 25.04.2016 №63 «Про затвердження складу атестаційних комісій для проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11 класів у 2015/2016 навчальному році», від 25.04.2016 №64 «Про затвердження розкладів державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11 класів», проведено відповідно роботу з батьками та педагогічними працівниками з ознайомлення з даними документами, складено графіки проведення консультацій з підготовки до державної підсумкової атестації у 9 класі, створено державні атестаційні комісії для проведення державної підсумкової атестації учнів 9 класу за курс базової  загальної середньої освіти відповідно до термінів, вказаних у наказах. У 9 класі навчається 9 учнів, з них допущені до екзаменів 9 учнів.

ВИСТУПИЛИ:

Кострова В.М., класний керівник 9 класу, яка внесла довела до відома присутніх, що з батьками учнів 9 класу проведено відповідну роботу, що за результатами опитування серед учнів 9 класу немає учнів, які за станом здоров’я підлягають звільненню від складання ДПА.

 

УХВАЛИЛИ:

4.1. Допустити учнів 9 класу в кількості 9 учнів до складання державної підсумкової атестації у 2015/2016 навчальному році з української мови (диктант), математики, біології.

4.2. Підготувати учнів 9 класу до екзаменів, проводити консультації відповідно до розкладу.

До 01.06. 2016

5. СЛУХАЛИ:

         Данильченко Ю.О. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з питанням «Про випуск учнів 11 класу з навчально-виховного комплекс», яка доповіла, що 20 учнів 11 класу успішно завершили навчальний рік, здали ДПА, заклад отримав атестати та бланки додатків до атестатів, вручення документів випускникам відбудеться 28.05.2016 року.

ВИСТУПИЛИ:
      
Шаповал Н.Г., директор закладу, яка внесла пропозицію зняти з контролю рішення наказу від 24.09.2015 №191 «Про порядок замовлення та видачі документів про освіту випускниками навчального закладу».

 

УХВАЛИЛИ:

5.1. Зняти з контролю рішення наказу від 24.09.2015 №191 «Про порядок замовлення та видачі документів про освіту випускниками навчального закладу».

27.05.2016

5.2. Видати учням 11 класу атестати про повну загальну середню освіту та додатки до атестатів про навчальні досягнення на випускному вечорі:

  1. Біленченко Ірині Олександрівні
  2. Божку Дмитру Олександровичу
  3. Василенко Анастасії Олександрівні
  4. Гладких Альоні Ігорівні
  5. Гнізділовій Юлії Олександрівні
  6. Гончаренку Владиславу Миколайовичу
  7. Зубченку Дмитру Вячеславовичу
  8. Коваль Вікторії Василівні
  9. Коденку Дмитру Вадимовичу
  10. Колбасіну Богдану Валерійовичу
  11. Кондратенку Олександру Романовичу
  12. Манжелію Леоніду Леонідовичу
  13. Нерубацькому Віталію Валерійовичу
  14. Ніколенку Денису Олександровичу
  15. Петренку Роману Миколайовичу
  16. Почапському Віталію Миколайовичу
  17. Прищепі Катерині Андріївні
  18. Семененко Анні Сергіївні
  19. Сердюку Вячеславу Сергійовичу
  20. Халимону Сергію Олександровичу

28.05.2016

5.3. Класному керівнику 11 класу, Вокзальній Ю.М., зробити відповідні записи у класному журналі та в особових справах.

До 28.05.2016

5.4. Діловоду, Глазуновій Ю.В., зробити відповідні записи про вибуття учнів 11 класу в алфавітній книзі.

 До 28.05.2016

 

6. СЛУХАЛИ:

Гончаренко Т.П., медичну сестру закладу, яка проаналізувала стан харчування дітей (дошкілля) за ІІ півріччя 2016 року (виступ додається).

 

УХВАЛИЛИ:

6.1. Медичній сестрі, Гончаренко Т.П.:

6.1.1.Коригувати меню шкільного і дошкільного підрозділів з метою виконання норм харчування.

6.1.2. Проводити природну С-вітамінізацію за рахунок введення  в меню овочевих салатів, фруктів, чаю з лимоном, соків.

6.1.3. Тримати під контролем наявність сертифікатів на продукти харчування та дотримання санітарно-гігієнічних норм на харчоблоці.

6.1.4. Суворо контролювати стан здоров’я працівників харчоблоку.

6.1.5. Тримати під контролем якість приготування страв.                               

Постійно

6.2. Заступнику директора  з виховної роботи дошкільного підрозділу (Косюк Л.С.) працювати з батьками щодо якісного відвідування дітьми закладу та вчасної оплати за харчування.

                                                                          

7. СЛУХАЛИ:

Данильченко Ю.О. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з питанням «Про допрофільне навчання учнів 8 класу та профільне навчання учнів 10 класу». Відповідно до результатів опитування  батьків учнів 7 –х класів, матеріальної – технічної бази закладу не доцільне впровадження до профільного навчання учнів 8 класів. Відповідно до рішення протоколу засідання класних батьківських зборів учнів 9 класу від 22 грудня 2015 року та заяв батьків учнів 9 класу навчання у 10 класі в 2016/2017 н. р.  буде організоване за універсальним профілем, до профільне навчання у 8 класі не організовувати.

 

ВИСТУПИЛИ:
      
Шаповал Н.Г., директор закладу, о внесла пропозицію організувати навчально-виховний процес учнів 8 класу  за  Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки  України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 № 1465 (Додаток 12) та  організувати навчально-виховний процес учнів 10 класу за універсальним профілем відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014 № 657 (Додатки 2).

 

УХВАЛИЛИ:

7.1.  Організувати навчально-виховний процес учнів 8 класу  за  Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки  України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 № 1465 (Додаток 12).

7.2. Організувати навчально-виховний процес учнів 10 класу за універсальним профілем відповідно до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 № 834, зі змінами, внесеними наказом МОН України  від 29.05.2014
№ 657 (Додатки 2).

Упродовж 2016/2017 н. р.

8. СЛУХАЛИ:

Шаповал Н.Г.– директора закладу , яка ознайомила присутніх з результатами виконання рішень попередніх педагогічних рад (додається).

Відповідно до наказу від 26.04.2016 №67 «Про виконання рішень педагогічних рад», відповідно до плану роботи школи на 2015-2016 навчальний рік за період з вересня по грудень 2015 року було проведено 2 педагогічні ради, з січня по травень 2016 року – 2. Видано накази відповідно прийнятих рішень. На сьогодні рішення попередніх педрад,  які не виконані, знаходяться на контролі, які виконані  – зняті з контролю (додається).

 

ВИСТУПИЛИ:

Данильченко Ю.О., заступника директора з НВР, яка внесла пропозицію зняти з контролю рішення педрад у зв’язку з їх виконанням та забезпечити неухильне виконання та дотримання рішень педагогічної ради №5 від 27.05.2016.

 

УХВАЛИЛИ:

8.1. Зняти з контролю рішення педрад у зв’язку з їх виконанням.

8.2. Забезпечити неухильне виконання та дотримання рішень педагогічної ради №5 від 27.05.2016.

До 10.06.2016

 

 

 

 

 

 

 

Голова                                                        Н.Г.Шаповал

Секретар                                                    В.В.Володіна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Навчально-виховна робота | Переглядів: 174 | Додав: Вадим | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz