П`ятниця, 25.09.2020, 17:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Ков'язький навчально-виховний комплекс
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад)
Валківської районної ради Харківської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Листопад » 12 » Про затвердження графіка роботи обслуговуючого персоналу шкільного підрозділу на 2013/2014 навчальний рік
14:48
Про затвердження графіка роботи обслуговуючого персоналу шкільного підрозділу на 2013/2014 навчальний рік

Ков’язький навчально-виховний комплекс

 (загальноосвітня школа І-ІІІ  ступенів – дошкільний навчальний заклад)

Валківської районної ради Харківської області

 

Н А К А З

02.09.2013                                           Ков'яги                                                 № 128

 

Про затвердження графіка роботи

обслуговуючого персоналу

шкільного підрозділу

на 2013/2014 навчальний рік

 

На виконання Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про охорону праці

 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити робочий день працівників обслуговуючого персоналу (прибиральниця службових приміщень, гардеробниця, секретар, двірник, робітник по ремонту і обслуговуванню, завгосп) за таким графіком:

            Робочим вважати час з 08 – 00 до 17 – 00.

            Обідню перерву проводити в період:

-         з 12 – 00 до 13 – 00;

-         гардеробниці з 11 – 00 до 12 – 00

2.     Закріпити робочі місця в такому порядку:

-         ІІІ поверх, кабінети №№ 37; 38; 40; 41;42; 44; 45, 47 – Біда Н.І.

-         ІІ поверх, кабінети №№ 17; 18; 20; 22, 23; 24; 25; 26, 27; бібліотека, виховної  роботи, заступника директора з навчально-виховної роботи – Макаренко В.І., Пащенко Т.О.

-         І поверх, кабінети №№1-4, спуски І-ІІІ поверхів – Костенко Н.В.

-         Актовий зал, спортивний зал, майстерня, куточок гігієни, учительська, кабінети: психолога, директора, приймальня, 30-й –  Снесар О.І., Ганзій Л.Л.

-         Вестибюль, учнівські роздягальні (3), кабінет медсестри, сходи на ІІ поверх – Литовка В.А.

3.     Для працівників кухні вважати робочим час з 7-00 до 16-00.

4.     Затвердити графік роботи лаборанта (0,5 ставки):

1.     Вважати робочими дні – вівторок, четвер, пятниця.

2.     Робочим вважати час з 8-00 до 17-00 (вівторок, четвер), перерва (12.00 – 13.00), 13.00 – 17.00 (пятниця).

5.     Для бібліотекаря робочим вважати час з 08-00 до 17-00, перерва (12.00-13.00).

6.     Прибиральницям проводити заходи щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм:

6.1. Миття підлоги, парт (у початковій школі) з використанням    дезинфікуючих засобів.

                                                                      Вівторок, п’ятниця (щотижня)

    6.2. Костенко Н.В. проводити вологе прибирання класних кімнат і кабінетів початкової школи (кабінети №2,3,4) І поверху.

                                                І та ІІ великі перерви

    6.3. Макаренко В.І., Пащенко Т.О. проводити вологе прибирання в комп’ютерних кабінетах № 17 та 18 та в  кабінетах №№ 23, 24, 25, 20, 22 відповідно на І та ІІ великих перервах.

                                                                                                          Щоденно

7.      Контроль за виконанням даного наказу покласти на завгоспа школи Гончаренка О.О.

 

 

Директор  ______________ Н.Г.Шаповал

Категорія: Накази | Переглядів: 1316 | Додав: koviahy | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz