Ков’язький навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Валківської районної ради Харківської області
НАКАЗ
18.09.2017 Ков’яги № 171
Про створення атестаційної комісії
та атестацію педагогічних працівників
у 2017/2018 навчальному році
Відповідно до Закону України «Про освіту», Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550 (зі змінами), наказу Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 05.09.2016 № 339 «Про утворення атестаційної комісії ІІІ рівня при Департаменті науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації та атестацію педагогічних працівників Харківської області у 2016/2017 навчальному році», наказу по відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 16.09.2016 №181 «Про утворення атестаційної комісії ІІ рівня при відділі освіти Валківської районної державної адміністрації та атестацію педагогічних працівників Валківського району у 2016/2017 навчальному році», керуючись статтею 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної фахової освіти, якісної роботи педагогічних працівників, посилення їх відповідальності за результати навчання і виховання дітей та учнівської молоді, забезпечення соціального захисту компетентності педагогічної праці,
НАКАЗУЮ:
1. Створити атестаційну комісію І рівня та затвердити її персональний склад:
Голова атестаційної комісії:
Шаповал Н.Г. – директор навчально-виховного комплексу
Заступник голови атестаційної комісії:
Данильченко Ю.О. – заступник директора з навчально-виховної роботи
Члени атестаційної комісії:
Путінцева А.І. – вчитель хімії та біології, заступник директора з виховної роботи;
Гаман С.О. – голова ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчитель історії та правознавства;
Нехай О.В. –голова ШМО вчитель початкових класів;
Кострова В.М. –голова ПК, вчитель математики;
Косюк Л.С. – заступник директора з виховної роботи (дошкільний підрозділ).
2. Атестаційній комісії І рівня:
2.1. Забезпечити організоване проведення атестації педагогічних працівників закладу відповідно до плану роботи.
Протягом 2017/2018 навчального року
2.2. Організувати та провести атестацію педагогічних працівників закладу.
З 20.10.2017 до 01.04.2018
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи (Данильченко Ю.О.):
3.1. Подати списки педагогічних працівників на проходження чергової та позачергової атестації до атестаційної комісії І рівня.
До 10.10.2017
3.2. Забезпечити належний контроль за проведенням атестації з метою запобігання формалізму в оцінюванні діяльності педагогічних працівників.
Упродовж періоду атестації
3.3. Завершити вивчення досвіду роботи педагогічних працівників, що атестуються, та заповнити атестаційні листи.
До 15.03. 2018
3.4. Забезпечити своєчасну підготовку необхідних документів щодо атестації педагогічних працівників.
До 15.03.2018
3.5. Організувати роботу атестаційної комісії та своєчасне проведення засідань.
До 20.01.2018, 15.03.2018
3.6. Проаналізувати та підвести підсумки атестації.
До 01.04.2018
3.7. Підготувати звітну та статистичну документацію щодо проведення атестації.
До 01.05.2018
3.8. Довести до відома працівників закладу, що атестуються, графік засідань атестаційних комісій І-ІІ рівнів.
До 10.10.2017
4. Скласти плани індивідуальної підготовки до атестації, погодити з головою профспілкового комітету та подати на затвердження директору педагогічним працівникам, які атестуються, спільно з членами атестаційної комісії.
До 20.10.2017
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи (Данильченко Ю.О.).
Директор навчально -
виховного комплексу Н.Г.Шаповал
Данильченко, 6 71 70
З наказом від 18.09.2017 №171 ознайомлені:
________________Ю.О.Данильченко
________________А.І.Путінцева
________________С.О.Гаман
________________В.М.Кострова
________________О.В.Нехай
________________Л.С.Косюк
|