Вівторок, 23.04.2024, 09:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Ков'язький навчально-виховний комплекс
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад)
Валківської районної ради Харківської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 126
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Червень » 25 » План роботи практичного психолога  на 2018/2019 н. р.
09:31
План роботи практичного психолога  на 2018/2019 н. р.

План роботи

практичного психолога

 на 2018/2019 н. р.

Ков’язького навчально – виховного комплексу

(загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів –  дошкільного навчального закладу)

Валківської районної ради Харківської області

Сагай Вікторії Віталіївни

Вступ

У своїй роботі керуюсь такими нормативними документами:

      - Етичний  кодекс психолога,

      - Положення  про психологічну службу системи освіти України

      - Конвенція  ООН про права дитини,

       - Закон  України про освіту.

Працюю над реалізацією державної погроми “Репродуктивне здоров’я” нації”, міжгалузевою програми “Здоров’я нації”, 2019р.,концепції громадянського виховання в умовах розвитку української державності, державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2019 року .

Педагогічний колектив школи працює над проблемою: “Особистісно-орієнтована модель випускника школи в умовах запровадження базового компонента дошкільної освіти, нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти ”.

Практичний психолог працює над проблемним питанням :Адаптація 5-го класу в школі ІІ ступеню.

Основні завдання , над якими працює практичний психолог:

Збереження  та розвиток психічного здоров’я школярів.
Сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі.
Створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку.
Своєчасне попередження відхилень у становленні особистості.
Труднощів у між особистісних стосунках,  розв’язання  конфліктів.
Організація превентивного виховання. Профілактики  злочинності та різних шкідливих звичок серед підлітків.
Надання психолого-педагогічної допомоги дітям, які перебувають у кризовій ситуації.
Продовження психодіагностики готовності дітей у період їх переходу з однієї вікової групи до іншої.
Формування психологічної культури педагогів з питань психології, її практичного використання в організації навчально-виховного процесу.


Цільова частина

І. Зміст діяльності психологічної служби в школі І ступеню.

Основні цілі  і задачі:

Вивчення рівня готовності учнів 1 класу до навчання в школі І ступеню.
Дослідження рівня адаптації учнів 1 класу ;
Вивчення рівня розумових здібностей учнів 4 класу з метою переходу  у школу ІІ ступеню.
Проведення корекційно - розвивальної програми по  доланню  тривожності, формування позитивної самооцінки.


ІІ. Зміст діяльності психологічної служби в школі ІІ ступеню.

Основні цілі і задачі:

1. Дослідження рівня адаптації учнів 5 класу до навчання  в школі  ІІ ступеню. Профілактика дезадаптації.

2. Формування навичок конструктивного спілкування.

3. Вивчення рівня пізнавальної активності учнів.

4. Корекційно-розвивальна робота з учнями щодо формування в них мотивації навчання “творчої активності”.

ІІІ .Зміст діяльності психологічної служби в школі ІІІ ступеню.

Основні цілі і задачі:

1. Формування компетентності саморозвитку учнів.

2. Розвиток особистості  на індивідуальності, виявлення готовності брати участь у дорослому житті.

3. Надання допомоги школярам у професійному самовизначенні.

4. Формування толерантних стосунків з учнями і вчителям

Змістова частина

Діагностичний напрям

Мета: виявлення інтелектуальних здібностей, властивостей характеру особистості та мотиваційних компонентів учнів.

Задачі:

- вивчення мотивації навчання та адаптації школярів;

- вивчення інтересів та схильностей;

- вивчення рівня розумового та психічного розвитку;

- виявлення обдарованих дітей ,знервованих та тривожних школярів, учнів, схильних до агресивності.

Методи: анкетування, тестування, бесіда, спостереження.

Вересень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
І
1.

2.
3.
4.
5.


6.
Психодіагностична робота
Вивчення індивідуальних, психологічних особливостей дітей методом спостереження.
Тест шкільної зрілості А. Керна-Йєрасека.
Методика «Сходинки».
Тест-малюнок «Що мені подобається школі?»
Опитувальник суб’єктивного ставлення школяра до діяльності, самого себе та оточуючих (серсо) Афанасьєв,  Р.А.Мороз, О.В. Таранова, І.С. Литвиненко. «Психологічні аспекти організації адаптаційного періоду під час переходу з початкової ланки навчання до середньої»
Діагностика мікроклімату класного клімату

Вересень-жовтень

Вересень


До 28.09.18

1-шийкл.
1-ший кл.

5-тий кл.


2-10кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальні консультації з вчителями та батьками (за запитом) перших та п’ятих класів з питань адаптації.
Протягом місяця
Вчителі, батьки

3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота.
Підготувати корекційні заняття, за результатами діагностики

4.
1.

2.
Психологічна просвіта
Виступи на батьківських зборах:
 - «Успішна   адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості».
- «Увага- адаптація 5 клас».
Розробка рекомендацій батькам молодших школярів для покращення адаптаційного періоду.

Протягом місяця


Батьки 1-го та 5-го кл.

5.
1.
2.
3.
4.
Організаційно – методична робота
Підготовка до виступів на батьківських зборах.
Розробка рекомендації.
Оновлення банку дітей групи ризику.
Оновлення банку даних обдарованих дітей.

Протягом місяця


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Направлення дітей на ПМПК (за потребою).
Протягом місяця

Жовтень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
І.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
  9.
10.

Психодіагностична робота
Тест-рівня шкільної тривожності(Теммл, Доркі, Амен)
Дослідження шкільної мотивації тестом Лусканове,” Скринінгова  оцінка рівня шкільної мотивації”

Діагностика шкільної мотивації за Гінзбургом.

 Соціометрія Д. Морено;
Дослідження рівня тривожності (тест Філліпса);

ДВОР(діагностика вад особистісного розвитку)

 Методика «Незакінчені речення»

Діагностика школярів з метою виявлення обдарованих дітей.

Година психолога:

-Цей прекрасний дар кохання()
-Морська подорож
-Галявина твого настрою

До 26.10.18


1кл.


5-тий кл.
5-тий кл.
5-тий кл.

5-10кл.

   10кл.
3 а,б кл.
1 кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Консультація з класними керівниками 5-их класів за результатами проведеного дослідження.
Протягом місяця

Класні керівники

3.

1.


2.

3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
-Тренінг з розвитку творчого мислення.(О.В.Скворчевська. Ігрові методики з учнями. 5-9 кл.)
-Робота з учнями 1-их, 5-их класів в період адаптації.
Ігри на розвиток пам’яті, уваги, мислення.
(Туріщева Л.В. Психокорекційні ігри в роботі педагога.)

До 19.10.18


5-тий кл.


1-ший

4.
1.

2.

3.
Психологічна просвіта
Випуск методичного бюлетеня «Гіперактивна дитина, яка вона?»
Нарада при директору .
Тема: роботу з учнями, які потребують психологічної підтримки


Вчителі


5.
1.
Організаційно – методична робота
Підготовка до батьківських зборів, матеріалів до випуску методичного бюлетеня
Протягом місяця


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Зустріч з батьками дітей групи ризику (за потребою)
Протягом місяця

Батьки

Листопад
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для
 кого
Відмітка
І.
1.
2.
3.

4.

5.
6.
Психодіагностична робота
Виявлення рівня стійкості уваги
Створення банку даних  на обдарованих дітей.
Визначення рівня шкільної мотивації (анкета “П’ятикласника”, міні-твір “Я і моя школа”)
-Дослідження акцентуацій характеру підлітків. Вивчення запитів вчителів, батьків на роботу з “важкими підлітками ”Психодіагностичне обстеження для виявлення типу “важко виховуваності” та психологічних особливостей школярів (А.Баса і Д.Дарка)
Анкетування «Інтереси та дозвілля учнів»
Діагностика обізнаності проблеми «ВІЛ/СНІДу»

До 16.11.18.


До 30.11.18.


До 16.11.18.

2кл.
2-10кл.
5 кл.

7-9кл.

7-10 кл.
7-10 кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальні консультації з класними керівниками, вчителями предметниками 6-9 класів за висновками проведених діагностик.

Протягом місяця
Класні керівники, вчителя
Предмет
-ники.

3.
1.

2.


3.
4.

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Робота з дітьми котрі мають низький рівень адаптованості. Ігри, вправи на формування адекватних способів поведінки.
Туріщева Л.В. Психокорекційні ігри в роботі педагога. Корекційно -  розвивальні заняття для учнів молодшої ланки , у яких труднощі  в навчанні(ж-л: Шкільний психолог №5 , ст..19-24 “09р.)
Цикл занять “Щоденник “Хто Я”
Година психолога:
-Що таке щастя?
-Наш клас-одна сім’я-дружний колектив

Протягом місяця

  1-4кл


3а.б. кл.

8,9кл.
4кл

4.
1.


2.
Психологічна просвіта
Випуск методичного бюлетеня «СНІД – проблема кожної людини».

 Виступи  на методичних об’єднаннях:

- Розвиток в учнів мотивації до навчання.


Протягом місяця

Учні

Вчителі


5.
1.
2.
Організаційно – методична робота
Підготовка матеріалів до випуску методичного бюлетеня.

6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками (за запитом).


Грудень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.
2.
3.

4.
Психодіагностична робота
Визначення професійного самовизначення учнів:
Визначення знакової системи за Є. Клімовим
Тест професійної спрямованості особистості Дж. Голланда.
Дослідження комунікативних та організаторських здібностей (КОС).
Ритенко О.В. «Збірка розробок занять з профорієнтації»
Протягом місяця


9-тий кл
.
2.
1.

2.
Консультаційна робота
Консультаційна робота з класними керівниками за результатами проведених діагностик.
Розробка рекомендацій.
Протягом місяця
Класні керівники

3.
1.
2.
3.
4.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Профорієнтаційне заняття «Я та мій вибір»
Комплекс занять «Спілкування – це так легко!»
Година психолога:
-По переду у нас-п’ятий клас
-Тренінг з компетентності в особистому самопізнанні(О.В.Скворчевська. Ігрові методи  роботи з учнями.)

До 21.12.18

9-тий кл.
Група ризику
4кл.
8кл.


4.
1.

2.
Психологічна просвіта
Випуск методичного бюлетеня на тему: «Вплив наркотичних речовин на організм людини».
Лекції, бесіди, кінолекторії присвячені дню толерантного ставлення до людей з ВІЛ та дню пам’яті померлих від ВІЛ/СНІДу.


7-9кл
.
5.
1.
2.
Організаційно – методична робота
Підготовка матеріалів до лекцій, бесід, тренінгу.
Районне методичне об’єднання:«Мистецтво взаємодії класного керівника з батьками 5 кл.»

 Виступи  на методичних об’єднаннях:

 - Стиль стосунків з учнями

14.12.18


Вчителі – почат

ківці


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

Січень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.
2.
Психодіагностична робота
Тест «Професійні нахили»
Анкетування, щодо обізнаності дітей у проблемі «Торгівля людьми»

з 25.01.19
з 22.01.19

8-мий кл.
6-9 кл.

2.
1.

2.
Консультаційна робота
Індивідуальна робота з учнями та їх батьками, щодо професійних нахилів.
Консультування учнів: Як стати толерантною людиною.

Протягом місяця

Учні 8-9кл.
Батьки
Учні 5-8кл.

3.

1.


2.

3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Тренінг «Вчимося бути командою»
Туріщева Л.В. Психологічні тренінги для школярів.
Заняття на розвиток Міжособистісної чутливості та взаєморозуміння («Сліпі та зрячі», «Танець з аркушем», «Домовся»…)
Година психолога:
-Ти і твої права
Протягом місяця


5,8 кл.
5-7 кл.


Група ризику

8 кл.

4.
1.


2.

3.


4.
Психологічна просвіта
Тренінг «Моя майбутня професія»
Світлична Н. «Ким бути?» Комплекс занять з профорієнтації // Психолог // № 41-42 2008 р.
Випуск методичного бюлетеня: «Класифікація професій»
Батьківські збори «Крок у доросле життя», «Формування компетентності батьків у професійній орієнтації»
Випуск методичного бюлетеня: «Торгівля людьми»

З  14.01.19

з 15.01.19

9-ті кл.

Батьки
9 ,11 кл.

5.
1.

2.
Організаційно – методична робота
Підготовка матеріалів для випуску методичних бюлетенів.
Підготовка до тренінгових занять, батьківських зборів.

З 29.01.19


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

З 15.01.19

Лютий
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.

2.
3.

4.
Психодіагностична робота
Опитувальник «Аналіз сімейної тривоги» (АСІ) за Е. Ейдеміллер, В. Юстіцкіс
Вивчення акцентуації характеру за Шмішека.
Вивчення індивідуальних технологічних рис особистості ,особливостей нервової регуляції та зовнішніх форм поведінки індивіда за методикою Б.К.Пашнєва”12тварин"
Вивчення пам’яті за методикою «10 слів»

До 18.02.19

До 26.02.19


До 28.02.19

6-8 кл.

8-мий кл.


4кл.

3 кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальні консультації з учнями школи (за вимогою), з батьками (за потребою).

Протягом місяця

Учні, батьки

3.
1.
2.


3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Лекція «Виявлення та профілактика жорстокої поведінки»
Корекційно – відновлювальні вправи (рятування від емоційного потрясіння, способи розрядки, напружені пози) (за потребою)
Цикл занять “ Я- асертивний “
Протягом
місяця


Учні, група ризику

Учні
    9-10кл.

4.
1.

2.
Психологічна просвіта
Батьківські збори: «Насилля, як вид неправильного виховання»
Інформаційний бюлетень: «Голос дитини»

Протягом місяця

Батьки 5-8 кл.
Батьки

5.
1.

2.
Організаційно – методична робота
Підготовка матеріалів для батьківських зборів та для створення методичного бюлетеня.
Підготовка до корекційно-відновлювальної роботи (за потребою).

Виступи на методичних об’єднаннях:

- Розвиток творчих здібностей учнів у процесі викладання літератури.


Протягом місяця


Укр.мови та літер-ри, світової культури.


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

Протягом місяця


Березень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.


2.
Психодіагностична робота
Повторна психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у період адаптації на початку року)
Діагностика готовності до переходу в середню ланку ЗОШ учнів 4 класу:
-Тест шкільної тривожності Філліпса;
-Соціометрія;
-Палітра інтересу;
Година психолога:
-Міст у життя
-Формула успіху

Протягом місяця


Протягом місяця

1-ший кл.


4 кл.

9кл.
9,11кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальні консультації з класними керівниками, батьками (за потребою)
-Вікові особливості(батьки)

Протягом місяця

Класні керівники, батьки

3.
1.

2.

3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Тренінг «Я серед людей»
Туріщева Л.В. «Психологічні тренінги для школярів»
Заняття «Конфлікт. Стилі поведінки під час конфлікту»

Протягом місяця

5-6 кл.
Група ризику

4.
1.
Психологічна просвіта
Психологічні заняття з профілактики негативних явищ серед учнів:

-міфи і правда про ВІЛ;
-Бути здоровим чи курити?

Виступи  на методичних об’єднаннях

-Суб’єктивний досвід учнів і процес навчання правильної поведінки в конфліктних ситуаціях.


Протягом місяця

8-9 кл.


Вчителі історії,
географії

5.
1.
Організаційно – методична робота
Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять.

6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

Протягом місяця


Квітень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.

Психодіагностична робота
Анкетування «Чи вмієте Ви вести здоровий спосіб життя»

До 26.04.19
До 29.04.19

8-9 кл.
5-7 кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальна робота з дітьми, батьками (за потребою) --Як зберегти психічне здоров’я під час підготовки до іспитів та ЗНО.
Протягом місяця
Учні, батьки
9,10кл.

3.

1.
2.

3.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Тренінг «Для мене бути здоровим означає…»
Тренінгові заняття «Найбільше щастя – це здоров’я» Тренінг «Особистісне зростання і впевненість у собі» (О.В.Скворчевська. Ігрові методи з учнями)
Заняття «Як запобігти стресу під час ДПА,ЗНО»
Година психолога:
-СНІД – проблема людства
-Моя майбутня професія.

Кінець місяця


5-6 кл.

7 кл.

9,11 кл.

8-9кл.
7-8 кл.

4.
1.
Психологічна просвіта
Методичний бюлетень «Формуємо здоровий спосіб життя»
Батьківські збори майбутніх першокласників

Протягом місяця


5.
1.
Організаційно – методична робота
Підготовка до тренінгових занять, батьківських зборів.
Протягом місяця


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

Протягом місяця


Травень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
1.
1.
Психодіагностична робота
Діагностика готовності учнів до навчання у 5-му кл.
Стандартизована методика для визначення рівня розумового розвитку молодших школярів Е. Замбацявічене.
Коробко С.Л., Коробко О.І. «Робота психолога з молодшими школярами»
До 17.05.19
4-тий кл.

2.
1.
Консультаційна робота
Індивідуальні консультації з вчителями предметниками, які будуть викладати у 5-му кл.

Протягом місяця
Вчителі-предметъ
ники

3.

1.


2.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Психологічний супровід особистісного ставлення молодшого школяра «Хто Я такий?»
Година психолога:
-Попереду у нас 5-ий клас
-Тренінгові заняття «Шлях до успіху»


Кінець місяця


1 кл.


4-тий кл.
9,11 кл.


4.
1.

2.
3.
Психологічна просвіта
Методичний бюлетень «Скласти іспит – це ж дуже просто!».
Розробка порад батькам, випускникам.
Відвідування батьківських зборів.
Протягом місяця
Батьки

5.
1.
2.
3.
Організаційно – методична робота
Підготовка матеріалів для випуску методичних бюлетенів.
Підготовка до батьківських зборів.
Написання статистичного та аналітичного звітів.
Протягом місяця


6.
1.
Зв’язки з громадськістю
Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)
Протягом місяця

Червень
№ п/п
Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу
Термін виконання
Для кого
Відмітка
3.
1.
2.
Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота
Бесіда «Літо. Канікули. Безпечне життя».
Шкільний табір «Розважальні ігри на розвиток пізнавальних процесів»

Діти

5.
1.
2.
Організаційно – методична робота
Аналіз роботи за рік.
Планування роботи на наступний навчальний рік.

План роботи психолога  у 2018/2019 н.р.(дошкільний підрозділ)

Вступ
У своїй роботі керуюсь такими нормативними документами:
-Етичний кодекс психолога;
-Положення про психологічну службу системи освіти України;
-Конвенція ООН про права дитини;
-Закон України про освіту.
Завдання над якими працює практичний  психолог
-Збереження та розвиток психічного здоров'я дітей молодшого шкільного життя;
-Сприяння повноцінному розвитку особливості дітей на кожному віковому етапі;
-Продовження психодіагностики готовності дітей у період їх  переходу з однієї вікової групи до іншої.
-Формування психологічної культури  вихователів з питань психології, її практичного використання в організації навчально- виховного процесу.
Цільова частина
І.Зміст діяльності психологічної служби у дитячому навчальному закладі.
  1.Вивчення рівня готовності майбутніх учнів 1 класу до навчання в школі І ступенів.
  2.Дослідження рівня адаптації дітей дитячого садка.
  3.Вивчення рівня розумових здібностей.
  4.Проведення корекційно-розвивальної програми подоланню тривожності, формування позитивної самооцінки.
Змістова робота
І Діагностичний напрям
Мета:Виявлення загальних здібностей у дітей для подальшої роботи з ними.
Задачі:
1.Розвиток комунікативних якостей.
2.Розвиток уяви як основи творчої   діяльності.
3.Розвиток координації та дрібної моторики.
4.Розвиток уяви, мислення ,мовлення, пам'яті, уваги.
5.Виявлення інтересів та схильності.
Методики:тестування, анкетування,бесіда,спостереження.

Зміст роботи

Для кого

Термін виконання

1.

Створення атмосфери психологічної безпеки, співпраці,взаємодії.

Групи дитячого садка

Жовтень,

Березень

2.

Тест - малюнок "Моя сім'я"

Листопад

3.

Виявлення темпераменту

Січень

4.

Дослідження особистісної самооцінки за методикою "Сходи"

Лютий.

5.

Виявлення рівня тривожності Темл, Доркі, Амен.

Квітень

6.

Виявлення рівня стійкості уваги

Березень

7.

Виявлення рівня адаптації майбутніх першокласників до навчання у школі І ступенів.

Травень

8.

Діагностика характеру т.Люшера

Березень

ІІ. Корекційно-відновлювальна і розвивальна робота

Мета:Формування позитивної навчальної  мотивації у дітей 5-6 років

1.

Корекція  взаємин у дитячому колективі через проведення гри"Чарівний стілець"(підвищення статусу ізольованих і неприйнятих у групі однолітків)

Лютий

2.

Розвиток адекватної самооцінки дітей ,організація та проведення психологічних ігор і вправ з дітьми.

Групи дитячого садка.

Протягом року.

3.

Групові заняття  з дітьми з корекції та розвитку психомоторики.

Протягом

року

4.

Корекційно - розвивальна програма з розвитку когнітивної сфери(діти старшого шкільного віку. автор О.Є.Марінушкіна, Ю.О.Замазій)

Протягом року

ІІІ .Консультитаційна робота

1.

Консультування педагогічних

працівників з психофізичного розвитку дітей,формування шкільної  зрілості, адаптації учнів 1-го класу до школи,інтелектуального розвитку.

Вихователі дитячого садка, вчитель 1 кл.

Протягом року

2.

Консультування співробітників дитячого з питань особистісного характеру.

Співробітники дитячого садка

3.

Консультування вихователів з питань психолого - педагогічного характеру.

- організація роботи з сім'єю.

- психолізація педагогічного процесу.

Протягом року

4.

Консультування батьків, педагогічних працівників з питань виховання і розвитку дитини на основі корекційно-відновлювальних програм.

Протягом року

IV.Психологічна освіта

1.

Психологічна освіта через організацію інформаційних блоків

Батьки дітей дитячого садка

Продовж

року

2.

Організація бібліотеки для вихователів та батьків

3.

Лекція для батьків:

- особливості розвитку і підготовки до шкільного навчання дитини 5-6 років.

- надання допомоги дитині в адаптації до умов шкільного навчання

Травень

V. Організаційно - методична робота

1.

Організація індивідуальних і групових зустрічей з батьками з аналізу результатів діагностичних досліджень.

Група

дитячого

 садка

Протягом року

2.

Підготовка до участі в психолого-педагогічних заходах дитячого - садка.

- Актуальна зустріч з проблеми "Психологічна підготовка  дітей 1 класу до шкільного навчання"

Квітень

3.

Розробка корекційно - відновлювальних і розвивальних програм.

Протягом року

4.

Розробка  методичного матеріалу в інформаційні блоки для батьків та організація міні-виставок з різних проблем виховання та розвитку дитини

Протягом

року

5.

Організація роботи із самоосвіти, робота з періодичною пресою і методичною літературою

Протягом року


Аналіз роботи за 2018-2019 навчальний рік

Виходячи з тих завдань, які стоять перед  сучасною школою в Україні, проблемна тема практичного психолога була визначена як «Адаптація 5-го класу в школі ІІ ступеню ».
Цілі психолога були сформульовані на основі проблемної теми школи «Особистісно-орієнтована модель випускника школи в умовах запровадження базового компонента дошкільної освіти, нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти», пріоритетних завдань педагогічного колективу, завдань управлінської ланки, це:
консультування адміністрації з психологічної сторони проблемної теми школи;
психологічне забезпечення оволодіння вчителями особистісно-орієнтованої технології навчання, виховання та розвитку учнів;
психологічна освіта батьків з точки зору особистісно-орієнтованого підходу до дитини;
психологічна освіта учнів з питань навчання, розвитку, проблем життєвого самовизначення, самовиховання, взаємовідносин з дорослими та однолітками.
Завдання психолога здійснювалося за рахунок наступних видів діяльності:
просвітницької,
діагностичної,
консультативної;
корекційно-відновлювальної та розвиваючої;
методичної.
Психологічна просвіта
У 2017-2018н. р. психологічна служба школи приймала участь у батьківських зборах:
014.09.17 виступ перед батьками учнів 1-го класу «Ваша дитина пішла до школи»
12.09.17 виступ перед батьками учнів 5-го класу «Увага - адаптація!»
30.04.18 виступ перед батьками майбутніх першокласників
Діагностика
Вивчення емоційно-афективної сфери – 5кл.
Вивчення рівня самооцінки – 1 кл.
Вивчення взаємовідносин у класі – 5-8 мі кл.
Профорієнтаційні дослідження - 9 кл.
Вивчення особистісних якостей- 5 кл.

Корекційна і розвиваюча діяльність
Корекційно-розвивальна робота реалізується у формі ідивідульних, групових вправ, занять, ігор, тренінгів для дітей, що мають спільні та особистісні проблеми, з метою розвитку індивідуальних рис особистості, комунікативних навичок, мисленневих   операцій тощо
Заняття на розвиток пам’яті, уваги, мислення з учнями 1-го кл. в період адаптації.
Заняття з учнями які мають низький рівень адаптованості – 5 кл.
Консультування
Психологічне консультування містить у собі:
Вироблення й точне формулювання психолого-педагогічних рекомендацій, що випливають із результатів проведеного індивідуального чи групового психодіагностичного обстеження (частіше це проективні методи дослідження)
Тематика звернень до психологічної служби.
З боку батьків:
- поведінка;
З боку педагогів:
- адаптація 1-их, 5-их кл.
- особисте життя.
- поведінка, мотивація до навчання.
- професійне самовизначення учнів.
- результати психо-діагностичних досліджень. З боку дітей: - буденні справи, домашні негаразди.
- вибір професії.
- звернення за результатами психодіагностичного дослідження.
 Методична діяльність: Постійне вивчення відповідної психологічної літератури;
Складання річного плану, звітів за рік (статистичний, аналітичний), аналітичних довідок за результатами психодіагностичних досліджень;
Підготовка до психолого-педагогічних семінарів, різноманітних виступів, групових консультацій
Підготовка до батьківських зборів;
Розробка методичних рекомендацій за результатами психодіагностичних  досліджень для вчителів, батьків, учнів;
Участь у МО, семінарах, з питань розвитку практичної психологічної служби в освіті (обмін досвідом)
Постійне оновлення психологічного куточка.
Пояснювальна записка до плану на 2018-2019 навчальний рік
Мета роботи психологічної служби закладу : «Створення умов для особистісного розвитку кожного учня, формування адекватних способів поведінки, навичок освіти і самореалізації з урахуванням індивідуальних здібностей та природних нахилів».
Досягненню мети сприятиме вирішення таких завдань:
розвиток творчої самостійності учнів з метою підвищення якості знань, умінь і навичок в процесі навчання.
формування позитивної мотивації до навчання, пов’язане з бажанням дитини навчатися.
методика впровадження інтерактивних форм навчання.
робота з обдарованими дітьми.
робота з учнями з девіантною поведінкою, попередження правопорушень, формування правової свідомості.
Практичний психолог бачить свої завдання у реалізації:
сприяння психологічному, психофізичному і особистісному розвитку дітей на всіх вікових ступенях шкільного розвитку; створення в школі сприятливого психологічного клімату, який визначається продуктивним спілкуванням дитини і дорослого, дитини і однолітка;
здійснення своєчасної психологічної допомоги дітям, їх батькам, вчителям;
психологічний супровід обдарованих учнів;
сприяння підвищенню самооцінки школяра;
підтримка у професійному самовизначенні


 

 

Категорія: Сторінка психолога | Переглядів: 6331 | Додав: Вадим | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz