План роботи директора на лютий 2016 року
- Подавати інформацію шодо харчування, руху, мережі, відвідування до управління освіти, бухгалтерії (шкільний та дошкільний підрозділ)(на 29.02.2016).
- Співпрацювати з центром зайнятості, Валківським РЦСССДМ КРИМІНАЛЬНОЮ ПОЛІЦІЄЮ У СПРАВАХ ДІТЕЙ, Ков’язькою селищною радою, ССД ВАЛКІВСЬКОЇ РДА, ВАЛКІВСЬКИМ РАЙОННИМ УПРАВЛІННЯМ ЮСТИЦІЇ,ВАЛКІВСЬКОЇ ЦРЛ (відповідно спільного плану).
- Проведення загальношкільних батьківських зборів (26.02.2016).
1. Про порядок організації оздоровлення учнів влітку 2016 року.
2. Про проведення зовнішнього незалежного оцінювання та ДПА випускників у 2016 році.
3. Про участь у весняних екологічних акціях.
4. Про ремонт приміщення НВК.
5. Про профорієнтаційну роботу
- Перевірка правильності даних випускників.
- Видати накази:
- Про виконання статті 10 Конституції України.
- Перевірка якості заміни уроків.
- Про підсумки контролю за організацією навчально-виховного процесу в 1-х класах.
- Про перевірку поурочних планів вчителів.
- Про стан харчування дітей.
- Про стан роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей ДОШКІЛЛЯ.
- Про результати вивчення стану викладання відповідних предметів (музики, фізичної культури).
- Про результати контролю за забезпеченням підручниками, збереженням та зміцненням бібліотечного фонду, за станом роботи бібліотеки.
- Про результати контролю за дотриманням санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу.
- Про стан ведення класних журналів у випускних класах.
- Про роботу педколективу по застереженню дитячого травматизму.
- Про підсумки класно-узагальнюючого контролю в 6 класі.
- Про рівень навчальних досягнень учнів 4-х класів, 9-х, 11-х класів за І семестр 2015/2016 навчального року.
- Проведення наради при директору (25.02.2016):
1.Про роботу шкільної бібліотеки та результати стану збереження підручників.
2.Про створення умов та організацію роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
3. Про роботу з обдарованими дітьми.
4. Про стан роботи з профілактики дитячого травматизму (дошкільний підрозділ).
5. Про ознайомлення з наказами по закладу та наказами відділу освіти.
6. Про результати контрольно-аналітичної діяльності за січень - лютий місяці.
7. Про результати контролю за роботою веб-сайту.
8. Про реалізацію орієнтирів виховання учнів 1-11 класів.
- Проведення педради (21.02.2016):
1. Про виконання статті 10 Конституції України.
2. Про роботу Ради профілактики.
3. Про результати стану перевірки викладання фізичної культури, основ здоров'я.
4. Про інноваційні методи навчання, виховання, розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компоненту.
5. Про стан харчування вихованців та стан відвідування.
6. Про допуск учнів 11 класів до ДПА.
7. Про роботу педколективу по застереженню дитячого
травматизму.
8. Про рівень навчальних досягнень учнів 4-х класів, 9-х, 11-х класів за І семестр 2015/2016 навчального року.
9. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад.
9. Проведення наради при заступнику директора з НВР (16.02.2016):
- Про підсумки класно-узагальнюючого контролю в 6 класі.
- Про підсумки участі учнів школи в Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок».
- Про стан реалізації заходів щодо організації та проведення ЗНО у 2016 році.
- Про співпрацю з ВНЗ та науково-дослідними установами.
- Про стан ведення класних журналів у випускних класах.
- Про проведення класних годин.
- Про перевірку особових справ учнів.
- Про перевірку щоденників.
- Проведення засідання ради НВК (26.02.2016):
1. Про організацію відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2016 року.
2. Про затвердження плану ремонтних робіт з підготовки закладу до 2016/2017 навчального року.
3. Про дотримання санітарно-гігієнічних вимог в період навчально-виховного процесу.
10.4. Про вибір профільного навчання.
- Проведення засідання батьківського комітету (26.02.2016):
1. Про порядок організації оздоровлення учнів влітку 2016 року.
2. Про проведення зовнішнього незалежного оцінювання та ДПА випускників в 2016 році.
3. Про участь у весняних екологічних акціях.
- Контрольно-аналітична діяльність:
1. Контроль за дотриманням учнями правил особистої гігієни та вживанням гарячих страв, санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, дотримання режиму і графіку харчування дітей, чергуванням педагогічних працівників в шкільній їдальні.
2. Контроль за виконанням статті 10 Конституції України.
3. Контроль за якістю заміни уроків.
4. Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 1-му класі.
5.Контроль за організацією навчально-виховного процесу в 6-му, 9 класах.
6. Контроль за поурочними планами вчителів.
7. Контроль за станом роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей (дошкілля).
8.Контроль за роботою молодих та новопризначених педагогічних працівників.
9.Контроль за станом викладання музики, фізичної культури, основ здоров’я .
10. Контроль за веденням журналів інструктажу з ТБ.
11. Контроль за відвідуванням вихованцями дитячого садочка.
12. Контроль за забезпеченням підручниками, збереженням та зміцненням бібліотечного фонду, за станом роботи бібліотеки.
13. Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм в організації навчально-виховного процесу.
14. Контроль за проведенням годин спілкування.
15.Класно-узагальнюючий контроль у 6, 9 класах.
|