Аналіз роботи шкільного методичного
об'єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2012 - 2013 навчальний рік.
У минулому
навчальному році педагоги, члени методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу працювали над
методичною темою "Роль предметів природничо-математичного
циклу у формуванні особистісно орієнтованої моделі випускника школи”, спланували чотири і провели шість засідань ШМО. На цих засіданнях
розглядалася робота вчителів за різними напрямками з метою реалізації методичної теми школи: "Особистісно орієнтована модель випускника” :
- "Співпраця вчителя і учня у створенні екологічних проектів” (вчитель Путінцева А.І.)
- "Інтерактивні принципи і підходи до організації навчально
–пізнавальної діяльності учнів на уроках математики” ( вчитель Кострова В.М.)
- "Метод проблемного викладання
навчального матеріалу на уроках фізики” (вчитель Конотоп Л.В.)
- "Роль фізичного експерименту у
процесі навчання фізики” ( вчитель Орлова Л.Г.)
- "Проекти на уроках фізики " ( вчитель Токар С.Г.)
- "Використання інформаційних комп’ютерних
технологій на уроках географії” (вчитель Боярська
С.Г.)
Реалізація методичної теми
накреслила коло завдань:
- вдосконалення педагогічної майстерності вчителів;
-
створення належних
умов для формування основних компетентностей;
-
використання
інноваційних технологій навчання;
-
активна підготовка
учнів старших класів до здачі ДПА та ЗНО.
Вчителі МО опрацювали інструктивно-методичні
рекомендації щодо вивчення предметів природничо-математичного
циклу в 2012 - 2013 н. р.
Вчителі методичного об’єднання регулярно поповнюють методичний фонд своїх
кабінетів (№№17, 18, 20,27, 9, 44,30 каб.).
Члени
методичного об'єднання організували і провели предметні тижні, які пройшли згідно річного плану школи.
На
методичних об'єднаннях вчителів природничо-математичного
циклу
було затверджено плани проведення тижнів.
Протягом
2012 - 2013 н. р. вчителями методичного
об'єднання була проведена така робота з обдарованими та здібними учнями:
1)
Залучили учнів
5-11 класів до участі у шкільних предметних олімпіадах з предметів
природничо-математичного
циклу
2)
Організували роботу
по підготовці переможців шкільних олімпіад до участі у II турі предметних олімпіад:
3) Взяли
участь у районних предметних олімпіадах з такими результатами:
Цибулько О.
(11 кл.)- I місце з біології та II місце з хімії ( вчитель
Путінцева А.І.)
Рєпко А. (6
КЛ) – ІІ місце з математики, Цибулько О.
(11 кл) – ІІІ місце з фізики.
4)
Організували роботу по підготовці учнів до участі у Міжнародному математичному
конкурсі "Кенгуру - 2013" та у Всеукраїнському природничому конкурсі " Колосок ".
У міжнародному математичному
конкурсі "Кенгуру - 2013" взяли участь 16 учнів школи, з них 6 учнів
мають добрий результат.
25 учнів
стали учасниками Всеукраїнського природничого
конкурсу "Колосок” , з них 10 учнів стали володарями "срібного колоска”.
Однак поряд з позитивними результатами в роботі ШМО є ряд недоліків:
·
недостатнє
оснащення кабінетів,
·
спостерігається
зниження інтересу учнів до навчання,
·
недостатньо була організована робота з
обдарованими дітьми.
Тому
в наступному році необхідно:
·
залучити практичного психолога до
діагностики математично обдарованих дітей,
·
систематично вивчати та впроваджувати у практику досягнення психолого-педагогічної
науки, педагогічного досвіду,
·
вдосконалювати форми і методи роботи з
обдарованими дітьми.
|