П`ятниця, 29.03.2024, 16:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Ков'язький навчально-виховний комплекс
(загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад)
Валківської районної ради Харківської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 126
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2014 » Березень » 7 » Алгоритм самоаналізу уроку
12:47
Алгоритм самоаналізу уроку

Самоаналіз уроку

1.     Характеристика реальних навчальних можливостей учнів. Які особливості учнів були враховані при плануванні даного уроку?

2.     Яке місце даного уроку в темі, розділі?

Як він зв’язаний з попереднім і наступним уроками?

В чому специфіка цього уроку?

Який його тип?

3.     Яка мета розв’язувалась на уроці (освітня, виховна, розвивальна)?

Чи була забезпечена їх комплексність, взаємозв’язок?

Які завдання були головними?

Які були враховані в завданнях особливості класу, окремих груп школярів?

4.     Чому вибрана структура уроку була раціональною для розв’язання цілей мети?

Чи раціональним було визначено місце на уроці для опитування, вивчення нового матеріалу, закріплення, д/з?

Чи раціонально був розподілений час, відведений на всі етапи уроку?

5.     На яких ідеях, положеннях, фактах був зроблений головний акцент на уроці і чому?

6.     Яке поєднання методів навчання було обрано для розкриття нового матеріалу?

Довести обґрунтованість вибору методів навчання.

7.     Яке поєднання форм навчання було обрано для розкриття нового матеріалу і чому?

Чи був необхідним диференційований підхід до учнів?

Як він здійснювався на уроці?

8.     Як був організований контроль засвоєння знань, умінь і навичок?

В яких формах і якими методами цей контроль здійснювався?

9.     За рахунок чого була забезпечена висока працездатність учнів протягом всього уроку?

10.  За рахунок чого на уроці підтримувалась добра психологічна атмосфера спілкування з учнями?

11. Як і за рахунок чого забезпечувалось на уроці раціональне використання часу, попередження перевантаження учнів?

12. Які були продумані запасні методичні заходи на випадок непередбачених ситуацій?

13. Чи вдалося повністю вчителю реалізувати всі поставлені завдання?

Якщо не вдалося, то як і чому?

Коли вчитель планує виконання нереалізованого



Скачати...
Категорія: Навчально-виховна робота | Переглядів: 596 | Додав: Вадим | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz