Правила домашньої самопідготовки
Для батьків першокласника, який відстає в засвоєнні матеріалу
• Саджаючи дитину за виконання завдань, приверніть її до себе. Не треба нотацій: «Ти відстаєш, тому будемо займатися разом». Краще скажіть так: «Давай-но, подивимось, що нам задавали? Мені
буде дуже цікаво попрацювати з тобою».
• Не виконуйте всю роботу за дитину, навчатися треба їй, а не вам.
• Не втрачайте надію, якщо сумісна праця не принесла одразу позитивних результатів –
відпочиньте, відірвіться, погуляйте на вулиці. А потім знову беріться за діло. Не
треба перетворювати її на катування.
• Не докоряйте під час занять: «Як ти не можеш зрозуміти! Це ж елементарно!». Краще вiдкладiть заняття до наступного
дня. Неможливо отримати миттєвий результат.
• Виберіть оптимальний час для
виконання завдань — 16-17 година, коли
дитина відпочила після школи.
• Завжди починайте iз самого важкого, поки дитина зосереджена, потім можна виконувати щось легше.
• Якщо дитина погано читає, не змушуйте її робити це. Намагайтеся переконати її читати вголос щодня по 10—15 хвилин.
• Частіше хваліть малюка за будь-якi перемоги, не акцентуйте увагу на невдачах.
|