Ков'язький навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад) Валківської районної ради Харківської області
Головна » 2013 » Грудень » 13 » «Мистецтво взаємодії класного керівника з батьками»
19:04
«Мистецтво взаємодії класного керівника з батьками»
10 грудня 2013 року на базі районного метод кабінету був проведений психолого-педагогічний семінар для класних керівників 5 класів на тему: «Мистецтво взаємодії класного керівника з батьками» проводили: методисти районного відділу освіти Т.П.Шило ,В.М. Мавзенко , та практичний психолог Ков’язького НВК В.В.Сагай . Мета семінару: - підвищення рівня психологічної компетентності батьків учнів 5 –го класу, учителів – предметників та згуртування колективу; - розвивати комунікативні здібності батьків; - виховувати любов і повагу до дітей, партнерські відносини, дружні стосунки. Завдання для батьків: 1. Розповісти про зміни в поведінці дитини , під час переходу до 5 – го класу (агресивність, замкнутість, активність тощо). 2.Робота в групах: - обговорення поведінки пасивної дитини; - обговорення поведінки замкнутої дитини; - обговорення поведінки активної дитини. 3.Презентація груп. Завдання для учителів: 1. Спрямувати на згуртованість колективу. 2. Спрямувати на пізнання самого себе учнів 5–го класу. 3. Формувати навички взаємодії в колективі. Учителям були запропоновані такі вправи для роботи з батьками: «Чим моя дитина унікальна?» Мета: допомогти батькам п’ятикласників побачити позитивне у своїй дитині, тим самим підвищити оцінку дитини в очах батьків. Написати твір - мініатюру. Вправа «Моїй дитині важко» Мета: обговорити в групах, труднощі, які можуть виникати у дітей у зв’язку з навчання у 5 –му класі. Відповіді розташовують на пальцях паперової долоні. Вправа «Школа радості - це школа без конфліктів» Членам груп роздається шаблон школи. Група за відведений час повинна : - дати назву школі, - у кімнатах школи радості написані основні положення новобудови. Кожна група захищає свій проект. Вправа «Карта щастя» Згідно із схемою заповнити таблицю ,своїми вирізками , малюнками, фото. Також запропонований «Дитячий меморандум», «Поради батькам», «Як спілкуватися з дитиною», «Ніколи не використовуйте у спілкуванні з дитиною», «Покарання. Подумай навіщо?».